Hjælp til navn?

Og nu vil vi snart vide hvad du vælger!!! -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

:stuck_out_tongue:

Chii - en robotpige fra en japansk tegnefilmsserie ved navn Chobits:

[quote=PivC;202478]Og nu vil vi snart vide hvad du vælger!!! -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

:p[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

…som taget ud af min mund… hvor svært kan det være ??

-høhø-høhø-høhø

Hold da op hvor er i bare allesammen gode:thumbup::thumbup:
Har jo 2 hunkatte killinger og
Jeg var jo ellers sikker på den ene skulle hedde Cirkeline da min søn har været helt vild med den tegnefilm,men det overvejer jeg lige igen.:?

Cera Landet for længe siden havde jeg helt glemt og det er et super godt navn nemt at sige og kalde så den er snuppet:tak:.Tak til Pivc for det gode forslag er ikke så meget hjemme i de der tegnefilm.
Gry du tryller igen magi ud af ærmet hvor får du det fra…:slight_smile:

Har en styg styg plan som manden ikke helt er involveret i endnu.Planen er nemli at Mivs skal på pension og steriliseres og så kunne jeg godt finde på at beholde lille Cera:tihi::tihi:.Skal snart have beskeden overleveret til ham da der muligvis kommer en og kigger på den anden hunkat i weekenden og så dur det jo ikke jeg ikke har fået fortalt at den ene er afsat… Til os selv-høhø

Tusind tak for jeres hjælp kanon gode navne allesammen. Hilsen Ninna

Så lidt, så lidt… Blev også selv helt vild glad da jeg fandt det… Det er super sødt og alle kan sige det…

Yes jeg kunne finde ud af det:thumbup::thumbup: Der er nu kommet et lille billede af de navngivede killinger i galleriet ,hvis nogen skulle have interesse Hilsen Ninna