Hjælp til stamnavn

Hej alle sammen

Jeg vil på sigt opdrætte dejlige britebamser, men jeg har svært ved at finde det helt rigtige stamnavn.

Hunkatten har jeg ikke endnu, men de gode stamnavne bliver jo taget med tiden…

Jeg vil have navnet “Qaiser” til at indgå, egentlig vil jeg gerne bare hedde “Qaiser`s”, men da der i forevejen er et opdræt som hedder Kejsers kan dette ikke lade sig gøre…

Alle gode forslag vil blive overvejet…

Hilsen Sussie

En af mine mislinger fra K-kulder hedder Kaiser Kallisto…mener bestemt det betyder noget…prøv at google det.
Jeg har blot glemt det

Du kan da prøve at søge alligevel…
Jeg har stamnavnet DK Armani’s og ved at der i australien findes en opdrætter der hedder Armani.
Ganske vist hører den opdrætter ikke under Fife,men navnene er da meget tæt på hinanden…

Jeg har helt sikkert tænkt mig at søge Qaisers for 1. prioritet… -Jeg skal bare lige have nogle ønske på 2. og 3. pladsen som jeg synes om…

Brita: Flot navn, jeg vil prøve at google det…

Hmm tænkte lidt på du skriver du gerne vil have noget hvor ordet Qaisers indgår. Der kunne fx. også være disse muligheder:

Qaiser Khan

Urban Qaisers

Men prøv at finde på navne hvor de ikke er to opdelt, i tilfælde af du også en dag gerne vil være reg. i TICA hvor man kun har stamnavn i et ord :slight_smile:

Fx Qaiserlove :slight_smile:

Gode ideer Camilla

Angående TICA, så kan man jo altid bare sætte to ord sammne til et, hvis ens stamnavn ender med at blive i to ord…

Flere muligheder modtages stadig med kyshånd…

Felis Qaiser (Felis = kat)

Quasier (åbenbart en karakter i en film)

det var lige de to jeg lige kunne finde på…

Tando Qaiser

Qaise One

Qaiser cats

Måske udover noget med Qaiser, så noget med dig og dine navn? Hvad der betyder noget for dig, kælenavne, ordspil med dit navn, etc.? :slight_smile:
Held og lykke med det, jeg har lige været igennem sammen proces og kom da op med et par rigtig gode bud med lidt hjælp herinde fra :slight_smile:

[quote=Sussie;260090]Gode ideer Camilla

Angående TICA, så kan man jo altid bare sætte to ord sammne til et, hvis ens stamnavn ender med at blive i to ord…

Flere muligheder modtages stadig med kyshånd…[/quote]

Hej Sussie,

Det kan man selvfølgelig, men det skal jo også lyde godt og kunne læses hvis to ord bliver sat sammen. Derfor jeg mener at tænke grundigt over hvis du vælger to opdelt til at begynde med i FIFé :slight_smile:

qaisusi
qaisi

Endnu engang, tak for de mange forslag…

Det med TICA, kan jeg godt se det smarte i…

I er kommet op med et par “overvejere”, men det er bare svært, når man har sat sig fast på noget i tankerne…
Angående mit navn, så hedder jeg Sussie Thomsen, ikke noget sjovt der, ikke noget kælenavn… -Når det er sagt, så synes jeg alligevel at Kira får blandet mit navn helt godt ind i det…:slight_smile: hehe

Flere gode er self. stadig velkomne…

[quote=Rikke H;260131]

Qaiser cats[/quote]

Den har jeg også overvejet… Tror den kommer med på ønskesedlen, ved bare ikke lige som hvilket nummer…

Jeg er enig med Kira. :slight_smile:
Som killingekøber kan jeg godt lide et kort opdrætter-navn:

Eks: Quaisusis (Alfredo) :stuck_out_tongue:

[quote=Sussie;260542]Endnu engang, tak for de mange forslag…

Det med TICA, kan jeg godt se det smarte i…

I er kommet op med et par “overvejere”, men det er bare svært, når man har sat sig fast på noget i tankerne…
Angående mit navn, så hedder jeg Sussie Thomsen, ikke noget sjovt der, ikke noget kælenavn… -Når det er sagt, så synes jeg alligevel at Kira får blandet mit navn helt godt ind i det…:slight_smile: hehe

Flere gode er self. stadig velkomne…[/quote]

Qaisutho :slight_smile:

mit forslag er

Qaisie cats

DK Sustho -inspireret af dit navn Sussie Thomsen.

(Pim de) Keysergracht :tihi: :tihi:

Sussie Thomsen:

Thomsen (Tom/Thomas er et ret anvendt kattenavn og en tomcat er en hankat:-))

Sitho

Sutho

Ordet kejser stammer fra Cæsar. Du kan læse om deres navne her [ame]http://da.wikipedia.org/wiki/Kejser[/ame]

Maharaja er dælme flot!