Hjælp til udlandske cigaret mærker (smag osv)

Min kæreste besluttede han fik ond i halsen af de elektriske smøger så er gået over til alm igen:doh:

Vi fandt en side online hvor man kan købe billige smøger. Men eneste vi kendte var Red and White men de er i rest-order.

Hvilke udlandske(HELE verden) cigaret mærker smager hen af cecil, prince og red and white.

De har en del amerikaner mærker osv.

Håber nogle af jer be-rejste rygere kan komme med nogle mærker med ordentlig smag. :kryds::kryds:

Når jeg er i USA har jeg altid røget Virginia Slims…meget rund i smagen, men måske ikke så mandig.

Han har garanteret haft alt for stærk nikotin indhold i e-ciggen, jeg bruger kun max 10 mg nikotin - sig han ikke skal gi’ op og prøve igen, siger jeg der havde et års rygestop jubilæum den 30. maj og kun bruger e-ciggen.

MH
Linda

Benson & Hedges er en favorit herhjemme. Du kan få dem i Danmark (de er i øvrigt mega blær med slide åbning i stedet for almindelig!), men du kan også få dem i udlandet.

Er det en side du har lyst til at dele med os fattige rygere? :høhø::tihi:

Jeg kender ikke noget til udenlandske mærker, men jeg tror ikke man skal forvente at de billige smøger ikke bliver snuppet i tolden - og dermed pludselig ikke er ret billige længere … med mindre det er fra en europæisk side …?

cigarettes-cigars.com De har lager i europa og de sender kun en karton af gangen(så bestiller du 3 får du over 3 dage), som du jo ikke skal fortolde inden for europa. Da man må indføre en karton per dag uden at skulle fortolde.

Vi havde bestilt 3 kartoner red and white men dem kunne de ikke sende, så nu leder vi efter et andet mærke istedet for, så håber vi der er mere held med dem.
I må da gerne sætte min kæreste som ref hvis i vil, men vent hellere med at bestille til vi har modtaget vores(også derfor jeg ikke postede siden ville vente til vi havde modtaget vores) Er jo dumt der er flere der hopper på den hvis det er en scam, selvom det ser reelt ud.

[QUOTE=mea culpa;616727]Han har garanteret haft alt for stærk nikotin indhold i e-ciggen, jeg bruger kun max 10 mg nikotin - sig han ikke skal gi’ op og prøve igen, siger jeg der havde et års rygestop jubilæum den 30. maj og kun bruger e-ciggen.

MH
Linda[/QUOTE]

Har forsøgt men han er dumstædig :frowning: Ret æv gik eller udemærket selvom han savnede følelsen af rigtig røg. SUK

Stuyvesant, som står under deres “Hot offer” er et ganske udmærket mærke og 26 euro for en karton (jeg går ud fra, at prisen er kartonpriser) er en god pris :slight_smile:

Da jeg boede i England røg jeg John Players, da bl.a. Benson & Hedges, SilkCut m.fl. ikke faldt i min smag … Men uf, hvor jeg savnede mine mentholsmøger :tihi:

[QUOTE=tzari;617185]cigarettes-cigars.com De har lager i europa og de sender kun en karton af gangen(så bestiller du 3 får du over 3 dage), som du jo ikke skal fortolde inden for europa. Da man må indføre en karton per dag uden at skulle fortolde.

Vi havde bestilt 3 kartoner red and white men dem kunne de ikke sende, så nu leder vi efter et andet mærke istedet for, så håber vi der er mere held med dem.
I må da gerne sætte min kæreste som ref hvis i vil, men vent hellere med at bestille til vi har modtaget vores(også derfor jeg ikke postede siden ville vente til vi havde modtaget vores) Er jo dumt der er flere der hopper på den hvis det er en scam, selvom det ser reelt ud.[/QUOTE]

Jeg venter spændt…du har ret, siden ser pålidelig nok ud.