Hjælp til udstilling i Januar

Hej Alle

Jeg skal høre om der ikke sidder en barmhjertig sjæl derude et sted, som skal til udstilling den 25. Januar og som kunne have lyst at give en førstegangs udstiller en hånd…??

Jeg er selv ude og rejse, og hende som bor hos mig og mine katte har lovet at tage dem med på en udstilling, problemet er bare at det har hun ikke prøvet før. Jeg giver hende selvfølgelig en grundig instruks, men da jeg selv ved det kan være lidt drilsk med at finde rigtige dommere, sætte dem op osv ville det være rart om en af jer kunne tage hende under sine vinger.

Det drejer sig om maine coon 2 stk

MVH
Heidi

Jeg melder mig gerne, hvis du stadig søger en hjælper, er dog ikke en med flere år på bagen i udstillingsverdenen… Men i det ikke er så længe siden jeg startede selv, ved jeg også hvor vigtigt det er, og have til at hjælpe lidt. Skal selv udstille en Maine coon ungdyr…

Hej Vibeke, tusind tak fordi du melder dig på banen. Jeg valgte dog til sidst ikke at melde kattene til.
Men det kan være en anden gang ;o)
Endnu en gang tusind tak for det

Hvis du melder til en jeg skal med til hjælper jeg meget gerne :slight_smile: Har udstillet i 3 år efterhånden, så kan da det meste - samtidig med at jeg godt kan huske hvordan det er at være ny :wink:

Jeg skal næste gang til den i Hornslet (v. Århus) d. 28.-29.3 :slight_smile:

Hej Eva
Jeg venter med at melde til til jeg selv er tilbage, så det bliver nok ikke nødvendigt, det var kun fordi Jeannette som bor hos mig havde lovet at udstille mens jeg var væk. Nu er der ikke så længe til jeg kommer tilbage, så de får den pause på 3 måneder, det skader nok ikke.
Ellers tusind tak
Heidi

Det var så lidt. Men Jeanette må bare hygge hjemme med kattene imens du er væk så:)