Lotte
10. Marts 2011, 10:35
#1
Jeg har vært inde og bestille på .com …
Men jeg har fået trykket forkert mail, og har nu ikke fået den bekræftelse på det jeg har købt - hvad skal jeg så gøre ?
Nu ved jeg heller ikke hvornår det bliver sendt …
har vært inde og ændre det - men det andet kan vel ikke laves om :?
Mon ikke det går for denne ene gang - varerne kommer trods alt
ikke via mail
Alternativt kan du jo skrive til dem.
Jane_K
10. Marts 2011, 10:50
#3
Kære Lotte.
Når du er logget på Zooplus kan du under “manage account” vælge “order overview” og dels se, hvad du har bestilt, men også finde oplysninger til sporing af pakke.
Pakker med GLS sporer du via hjemmesiden
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/NL99/EN/1.htm
og pakker med DHL trackes via hjemmesiden
http://www.dhl.de/de/express/sendungsverfolgung.html
Husk at ændre din mailadresse samtidig under my Zooplus
… og endelig kan du jo altid skrive til dem ved spørgsmål.