Hjælp - vask forude

Kære søde kattemennesker,

Jeg mangler råd og vejledning da mine forældre påstår at jeg trænger til bad og det er jeg altså slet ikke enig i.

Se mig dog, jeg ser da fin og hvid ud som jeg sidder her og forsøger at finde ud af hvordan jeg kan låse boxen hvor mor har alle produkterne. Desværre ved jeg ikke hvor nøglen er :ked:

Sagen er den at mine forældre syntes jeg er snavset. Kan i ikke godt overbevise dem om at hvide misser bliver naturlig grå på maven når der er varmt udenfor. Hvis jeg tager fejl i dette, kan i så ikke bare lyve lidt for dem så jeg slipper for det bad her i weekenden :S

PS det brune på min pote og i hovedet er slet ikke øjensnask men fordi jeg har været i chokoladefonduen -surrender

Hilsen en desperat Nunuu

Åhh, din stakkels lille kat! Jeg har set billeder af dig som lille hvor du laver nogle ordentlige krumspring, og her mener jeg at det må du prøve at få genopfrisket, hvis altså du vil udenom vasken!

Du kan godt se, at Nunuu er hvid som et;

psssst, måske er det kameralinsen:tihi:

[quote=~Prinsesse~;189352]Du kan godt se, at Nunuu er hvid som et;

psssst, måske er det kameralinsen:tihi:[/quote]

Jeg er sikker på at det er kameralinsen der er snavset, men min mor siger nej :ked:

Kære Nunuu…

Min mor siger det ikke nytter at pive…

Bare få det overstået… Bagefter er det jo rart med en masse nus og mamsemad…

Tøsedreng!

Hilsen Prinsesse Holly

HAHAHAHA Skøøøønne Nunuu:wehuu: meeen hvide misser trænger nu til et bad engang imellem:tihi:

Ihhh altså i er slet ikke så søde herinde som jeg troede :hmpf:

Tænk at i giver min mor ret :ked:

Hilsen Nunuu

[quote=birtheras;189379]Ihhh altså i er slet ikke så søde herinde som jeg troede :hmpf:

Tænk at i giver min mor ret :ked:

Hilsen Nunuu[/quote]

Søøde dejlige skønne lækre vidunderlige Nunuu:wehuu: Smut nu ud i bad-høhø

Nixen for min mor har lovet det må vente til i morgen :thumbup:

Forhåbentlig er hun så gammel så hun har glemt det inden da :tihi:

Hilsen en stadig tør Nunuu

:s:S:S

Nunuu… jeg holder med dig !!!

Det er da det mærkeligste noget jeg længe har hørt !?

Skal du stå under bruseren og vaske al din pels ??

-what

Det ville jeg ikke finde mig i - du skal bare skriiiiige og hyyyyyle som om du har smerter - så er jeg sikker på, at du slipper fri.

:skrige:

Du har en lidt ond mor, synz jeg.

:ikkemig:
Silke-pigen

PS: hvad er der i den røde boks, hva’ ??

Nunuu… jeg holder med dig !!!

Det er da det mærkeligste noget jeg længe har hørt !?

Skal du stå under bruseren og vaske al din pels ??

-what

Det ville jeg ikke finde mig i - du skal bare skriiiiige og hyyyyyle som om du har smerter - så er jeg sikker på, at du slipper fri.

:skrige:

Du har en lidt ond mor, synz jeg.

:ikkemig:
Silke-pigen

PS: hvad er der i den røde boks, hva’ ??[/quote]

Tak Silke, du er en pige efter mit hjerte :hjerte:

Boxen, hva’ for en box, nååå den der, det er der hun gemmer alle torturinstrumenterne og det der snask jeg kommer til at lugte rigtig grimt af når jeg skal i bad :thumbdown:

[quote=birtheras;189395]Tak Silke, du er en pige efter mit hjerte :hjerte:

Boxen, hva’ for en box, nååå den der, det er der hun gemmer alle torturinstrumenterne og det der snask jeg kommer til at lugte rigtig grimt af når jeg skal i bad :thumbdown:[/quote]

-what-what-what

Nåe… kan du ikke få Charlie til at tømme den ???

:kryds:

Sig til jeres mor, at den vil være GO at gemme sig i…

-høhø

Silke-pigen

Ihh Birthe, jeg tror det er den forkerte kat du har taget billede af:)
Nunuu er da hvid:tihi:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

stakkels lille dig Nunu .

min mor har også tvunget mig i bad en gang fordi jeg rullede mig i en tallerken med makrel. det blev hun ret sur over:ups:

og puha hvor var det forfærdeligt, jeg hylede og skreg og miawede og kradsede og bed, og til sidst gav hun op, så jeg fik ikke det der lugte stas på mig, men min pels blev fin hvid og sort igen. og bagefter hyggede jeg med mor i sofaen imens jeg var puttede ind i håndklæder, det var lidt hyggeligt, men det skal du ikke sige til nogen, for jeg vil ikke i bad igen:besvimer::besvimer:

[quote=~Prinsesse~;189407]Ihh Birthe, jeg tror det er den forkerte kat du har taget billede af:)
Nunuu er da hvid:tihi:
[/quote]

Hmmm siger min mor bare:thumbdown:

Helt ærligt Nunuu… du har vel kløer og tænder???

Brug dem dog!!!

:pote: Aske :muhaha: og Tjalfe - forkat for Foreningen til Korrekt og Felinsk Opdragelse af Mennesker.

[quote=birtheras;189328]Kære søde kattemennesker,

Jeg mangler råd og vejledning da mine forældre påstår at jeg trænger til bad og det er jeg altså slet ikke enig i.

Se mig dog, jeg ser da fin og hvid ud som jeg sidder her og forsøger at finde ud af hvordan jeg kan låse boxen hvor mor har alle produkterne. Desværre ved jeg ikke hvor nøglen er :ked:

Sagen er den at mine forældre syntes jeg er snavset. Kan i ikke godt overbevise dem om at hvide misser bliver naturlig grå på maven når der er varmt udenfor. Hvis jeg tager fejl i dette, kan i så ikke bare lyve lidt for dem så jeg slipper for det bad her i weekenden :S

PS det brune på min pote og i hovedet er slet ikke øjensnask men fordi jeg har været i chokoladefonduen -surrender

Hilsen en desperat Nunuu[/quote]

Der er ikke noget værre end slaver ind imellem…
søde Nunuu. :wehuu:

Gang på gang skuffer de os med deres ringe intelligens.
Knus og kram til dig fra kattene hos Mona; som er dine venner til evig tid.

Skriv til os Nunuu - næste gang det bliver uudholdeligt for dig.

Jeg tror altså min mor har glemt det fuldstændig som jeg satsede på. Hun er jo en ældre dame hende min mor og husker ikke så godt mere :wehu:

-what Glemmer mennesker, når de bliver gamle???
Det håber jeg altså ikke sker for Ann!!!
Hun burde ALTID huske den eneste gang, hun puttede mig i bad! :fløjte::fløjte::fløjte:

MIAU Aske -engel