Hjælp Victor gennem operation

Puha, det var godt, at læse:)

Vi fortsætter med :kryds:ede fingre.

Det var dog frygteligt!!!

:bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe:

Kunne godt bruge et par smilier med krydsede tæer - har brugt alle fingrene!

Alt hvad der kan krydses er krydset, håber det bedste for Victor:kryds::kryds::kryds:

Dejligt at operationen gik godt!!

Krydser alt hvad der kan krydses for at han får en god opvågnen :kryds::kryds::kryds::kryds:

Er han ikke vågnet endnu?

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser for at han får en god opvågnen -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

hvordan gik det ?? er mis vågnet ? :slight_smile:

Victor klarede den ikke. Han vågnede godt nok op fra operationen, men var stadig meget meget dårlig. Han var slet ikke sig selv og dyrlægen var bekymret for om den anden nyre virkede som den skulle siden han ikke blev bedre. Jeg fik valget mellem at stoppe nu eller de kunne bedøve ham igen også tjekke om urinen var i orden. Meget svært valg. Jeg valgte at de skulle bedøve og tjekke. Jeg ventede og ventede deroppe og hun kom endelig og sagde at han var her endnu og at nyren virkede som den skulle. Vi aftalte at hun skulle ringe og orientere mig løbende indtil dagen efter, og jeg troede at nu ville det hele blive ok. Men da jeg skulle til at køre kom der en assistent og hentede mig også kom jeg ind til ham, så fik at vide at han havde givet op. Jeg lagde mærke til at der stod et fikserings bur ved siden af, så de har haft problemer med at komme til ham da han skulle bedøves.
Hvor er jeg ulykkelig nu. Er så ked af at han ikke er mere. Har så forfærdelig dårlig samvittighed over at jeg lod ham gå gennem alt dette og at han kom herfra på den måde istedet for at jeg fik han aflivet da jeg var oppe og aflevere ham og han vidste jeg var der…
Savner ham…

:lys: Sov sødt lille Victor

:kram:til dig.

God rejse Victor :lys:

Åh hvor må det være hårdt for dig.:trøste:

Jeg kan så godt forstå, at du savner ham og at du tænker, at det var “forkert” at lade ham operere og undersøge…men tro mig, det er bedre, at man bagefter ved, at man har gjort, hvad man kunne for sin kat.
Og DET har du.

[QUOTE=vupti;894072]
Hvor er jeg ulykkelig nu. Er så ked af at han ikke er mere. Har så forfærdelig dårlig samvittighed over at jeg lod ham gå gennem alt dette og at han kom herfra på den måde istedet for at jeg fik han aflivet da jeg var oppe og aflevere ham og han vidste jeg var der…
Savner ham…[/QUOTE]

du gjorde hvad du kunne for din kat… og det ved han…

:kram:

:sørger: Victor

sov godt, jeg håber du vil bringe nyt med dig over broen

Farvel, Victor, gode kat. Der blev gjort alt, hvad der var muligt, men det rakte desværre ikke. :rip:

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Det gør mig ondt :lys:

Det gør mig ondt :frowning:
:sørger: Victor

Årh nej…sådan skulle det jo ikke gå!!

Far nu vel, lille Victor!

Åh nej, det er jeg virkelig ked af at høre. Selvom det var hårdt, må du trods alt tænke at du gjorde alt, hvad du kunne for at give ham en chance!

[QUOTE=Sim-Sim;894092]Åh hvor må det være hårdt for dig.:trøste:

Jeg kan så godt forstå, at du savner ham og at du tænker, at det var “forkert” at lade ham operere og undersøge…men tro mig, det er bedre, at man bagefter ved, at man har gjort, hvad man kunne for sin kat.
Og DET har du.[/QUOTE]

Helt enig, sørgeligt at det skulle ende på den måde, du har virkelig gjort ALT hvad du kunne for ham.

:sørger: Victor

:lys: god rejse - hils alle mine venner på den anden side

:kram: til dig