Hjælp

Jeg kan godt forstå at du syntes at det er træls han leger med vandet, men så forstil dig de bekymringer jeg har når min hun vælger at sove i vandskålen :S

nu vil jeg så lige foreslå urtepotteskjulere som vandskåle…der går godt nok meget vand til spilde(vandskift x flere dagligt), men de er svære at vælte

[quote=birtheras;479147]Jeg kan godt forstå at du syntes at det er træls han leger med vandet, men så forstil dig de bekymringer jeg har når min hun vælger at sove i vandskålen :S

[/quote]

-LOL-LOL

Kan man få er redningsvest til sådan en bette størrelse??

Da jeg havde main coons plaskede de også altid i vandskålen og drak oftest af poten. Hankatten elskede at sidde og hive vandet ud over kanten med en stor sø vand omkring skålen til følge. Derfor blev mine vandskåle flyttet ud på badeværelserne og placeret ovenpå afløbet i gulvet.

Selvom mine burmesere ikke har samme forkærlighed for vand står vandskålene stadig på badeværelset, for det giver den bonus at de ofte drikker når de hører vandet løbe enten fra vandhanen eller når toiletcisternen bliver fyldt op.

[quote=Mega;479008]
Men jeg har aldrig oplevet mine huskatte gøre det, kun MCO’erne.
Har ladet mig fortælle, at NFO’erne også gør det.[/quote]

Min huskat gør det, men det var altså noget hun begyndte på i en alder af 5-6 år, da jeg fik coon’erne, som begge gør det meget :slight_smile: May har gjort det indimellem siden hun var lille, og hun er fra før coon’erne, men faderen er så en coon, måske det er derfra

Når han nu er så glad for vand, så burde du fylde en balje halvt med vand og så smide nogle bordtennis bold i. Jeg er overbevist om at han kan underholde sig selv med det i lang tid :slight_smile:

Jeg prøvede den anden dag at fylde en opvaskebajle med levende rejer, det var en stor glæde!

Det kan anbefales, nåede ikke at optage det, men gør jeg næste gang .
det så, så sjovt ud :smiley: