Hjælpende pote

Ja, hvad skulle man dog gøre uden sine katte-misserne, når man sådan skal sidde og smale noget. :slight_smile:
Skulle samle en bænk til gangen igår aftes. Og det synes katte-misserne jo var fantastisk. Især Gismo. Han er dygtig til det der, hvis man spørger ham. :tihi:

Amidale tester at det er hendes størrelse. :tihi:

Gismo øjnede chancen for at lege ukontroleret med dylerne, da jeg skulle hente en hammer i kærestens firmabil. :rock:

Amidale kigger interreseret på sin dygtige lillebror bag skufferne.

Kærlighed er der ALTID tid til - Jeg elsker også dig! :inlove:

Det er bare sjovt at være smurt ind i det som beskytter pladerne. Klister dejligt til pelsen. Og så kan det jeg angriber nok heller ikke se mig. :thumbup:

Her kan jeg da sagtens ligge :sshh: - Hvad er der galt i det? :fløjte:

Hey, nu skal jeg lige teste om limen er tørret, og den dyle sidder godt nok fast! :kryds:

Her skal man sidde, mens lillebror tester den kan holde. :slight_smile:

Ja, som i kan se - Så var det altså bare hyggeligt. :slight_smile:

At Gismo fik spræt de dyler godt ud i hele stuen, og Amidale var ved at smide sine lækre bukser op i limen. At de sad i vejen, og ja, generalt optog min tid med andet end at samle, så gik det bare top doller!! :yatta::wehu::yah:

Tænker lidt, om du ikke kan låne dem ud til “IKEA-testen” :klapper::klapper::klapper:

ha ha ja, det kunne være - “Testet til hverdagen” - Det er jo hverdagen for os med de dejlige 4-benet. :smiley:

MCO når de er bedst - de SKAL jo være hjælpsomme :tihi:
Dejlige billeder

[quote=Poly-Cats;334129]MCO når de er bedst - de SKAL jo være hjælpsomme :tihi:
Dejlige billeder[/quote]

Nemlig, for vi mennesker kan jo ikke selv finde ud af det. :stuck_out_tongue:
Og takker. :smiley:

Hvor er de dog kærlige og hjælpsomme. Hvad skulle vi dog gøre uden vores yderst hjælpsomme misser. Tænk alle de håndværkerpenge vi sparer :slight_smile:

Hvor er de dog dejligt hjælpsomme! :slight_smile:

(Pssst… Hvorh ar du købt de der sorte kurve?)

Hvis ikke misserne skulle hjælpe, hvem skulle så? :høhø:

Tak for nogle dejlige billeder med gode tekster til :slight_smile:

Tusinde tak for de pæne ord alle 3. :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;334311]Hvor er de dog dejligt hjælpsomme! :slight_smile:

(Pssst… Hvorh ar du købt de der sorte kurve?)[/quote]

De var med i pakken med bænken. Som er købt i Jem & Fix. :slight_smile:

Hehe - Katte er bare gode “medhjælpere”:høhø:

Sjovt nok har katte den opfattelse at alt hvad man laver er til ære for dem:) Det kalder jeg ego:rock:

Det er nogle smukke katte du har:inlove:

Jamen hvordan skulle du da få lavet et ordentligt stykke arbejde, hvis ikke du havde dine katte til at gennemtjekke det HELE!! Ja, jeg spørger bare! Godt de altid lige er ved hånden :slight_smile:

[quote=birtheras;334312]Hvis ikke misserne skulle hjælpe, hvem skulle så? :høhø:

Tak for nogle dejlige billeder med gode tekster til :)[/quote]

ha ha ja, hvis misserne ikke hjalp, hvem skulle så. - Det var ALDRIG gået uden dem. :tihi:

[quote=JulleML;334353]Hehe - Katte er bare gode “medhjælpere”:høhø:

Sjovt nok har katte den opfattelse at alt hvad man laver er til ære for dem:) Det kalder jeg ego:rock:

Det er nogle smukke katte du har:inlove:[/quote]
Jamen er det ikke også sådan det er? Alt man laver er for missernes skyld? G

Og tusinde mange tak! :tak:

Ja jeg ved det heller ikke. Jeg havde i hvert fald ikke turde sætte mig på den, hvis ikke misserne havde gennemtestet den til fulde først. :thumbup:

Skønne billeder af nogle dejlige misser.
Ja, hvad skulle vi dog gøre uden vores “hjælpere”
Hilsen Lisbeth

Hvor er de dygtige og søde, dine misser. Hvad er et hjem også uden mindst en hjælpsom kat:)
Knus Elin

-LOL

Iih… Hm. Må lede videre så :slight_smile: Har ikke tænkt mig at købe en helt reol for at få kurvene :wink:

Jo, er enig med dig i at alt vi laver er for kattenes skyld eller morskab… :tihi:

[quote=Leopolds mor;334794]Hvor er de dygtige og søde, dine misser. Hvad er et hjem også uden mindst en hjælpsom kat:)
Knus Elin[/quote]

Tusinde tak. :slight_smile: - Ja, det er i mine øjne ikke et rigtig hjem - Det er hyggeligt når de hjælper. (Nogle gange. :tihi:)

[quote=Bølle-missen;334854]Iih… Hm. Må lede videre så :slight_smile: Har ikke tænkt mig at købe en helt reol for at få kurvene :wink:

Jo, er enig med dig i at alt vi laver er for kattenes skyld eller morskab… :tihi:[/quote]

ha ha nej, det kan jeg godt så ikke er det smarteste.

Håber du har heldet med dig. :thumbup: