Hjelp broren til Pearl:-))

Kullbror til Pearl er blitt trukket ut i “top 10” blandt over 7000 innsendte bilder i en uoffisiell morsom konkurranse i en av Norges største aviser.

Er vi de heldige,kan han få tittelen " Norges peneste katt".:hjerte:

Vi trenger alle de stemmene man kan få, så hver så snill å hjelp oss :smiley:
Alle kan gi en stemme,selv om dere ikke bor i Norge :

Katten er da nr 4,som kalles “Paddi” ( som er en stor skrivefeil fra dem,men det gjør ingenting,så lenge han er med )

Skønt billeder - han er da en stemme værd. :smiley:

Så er der stemt herfra også :smiley:

Stemt…

Har os stemt :smiley:

Smuk fyr :wink:

Jeg har stemt, sikke et skønt billede :smiley:

Bestemt :slight_smile:

Tusen takk snille dere :smiley:
Dem avgjør det etter den 12. okt,så det blir ikke så lenge å vente i spenning :slight_smile:

Sikke et skønt billede af en smuk dreng :slight_smile:

har givet min stemme :slight_smile:

Hvor er han da bare skøn :wehuu: Selvfølgelig har han også fået min stemme :thumbup:

Så har han også fået en stemme… Selvom han var heldig at den på billedet ovenover artiklen ikke var med i konkurrencen, for så havde jeg måske vaklet lidt :tihi:

Nuiiii sikke fine katte der var i den konkurence…men ham den røde med de smukke store ører og fine bisser fik nu min stemme…

Ja, han er bestemt en stemme værd, så han fik da også min :hjerte:

Han er lækker :hjerte: Hvad hedder han i virkeligheden?

Jeg har stemt på ham, men var godt nok lige ved at komme i tvivl, da jeg så ham Rasmus somali :uha: Hva’ Finn? :slight_smile:

Han fik også en stemme herfra :slight_smile:

Det var jo dejlig nemt at stemme på ham - han er nu altså også sød :slight_smile:

Har også stemt :smiley:

Jeg så godt Somalien, men Veena spurgte først. Og hendes billede er også meget bedre… :smiley:

stemt :slight_smile:

Takk takk alle sammen :smiley: