Hjemkommet fra parring

Jeg hentede Fanny fra parring igår og jeg er da glad for, at jeg ikke tog velkomstkomitéen med i bilen, for Sander er i den grad ikke tryg ved at være for tæt på hende :frowning:

Han opfører sig lidt som en ung forelsket teenagedreng, for på afstand er hun superspændende, men når hun kommer tæt på, hvæser han og siger grimme lyde, så hun bliver helt forskrækket :brist: Heldigvis tager Galliano det bedre, for ellers ville jeg næsten være ked af at forlade dem imorgen for at tage på arbejde.

Der er ikke rigtigt meget at gøre mht. hendes lugt, for det er bagi, hun lugter “forkert” og det kan kun tiden gøre noget ved :slight_smile:

Hun er ikke ligefrem kommet hjem med røde dutter (var væk i tre uger), men har vist til gengæld besluttet sig for at æde mig ud af huset. Hver gang jeg slipper hende af syne et øjeblik, styrer hun direkte mod en madskål :høhø:

Krydser fingre for at ferien har båret frugt Mette, nu får du en spændende periode :slight_smile:

Det er meget almindeligt, at øvrige katte reagerer sådan. Hun lugter jo af fertil hankat.
Jeg gør ofte det, at jeg lukker hunkatten i et værelse i en halv til en hel dag - for at akklimatisere sig og få sin originale lugt tilbage :slight_smile:

Krydser fingre for hun er drægtig :kryds:

hmmmmm…sulten…det klinger bekendt i mine øre…ha ha

anna

Spændende!!! Håber der er bid, så der kommer små om 8 ugers tid eller deromkring :smiley:

Pt. ligger hun i tørretumbleren og hygger sig med Galliano, der gerne ville kysse, da hun kom, så nu er hun ikke helt alene - heller ikke selvom Sander stadig skælder ud :slight_smile:

Jeg håber på et kuld af gennemsnitsstørrelse med sunde og raske killinger og bare en enkelt hunkat at vælge imellem. Så har jeg vist ikke ønsket alt for urealistisk :smiley: (bortset altså fra, at en af hendes formødre er fra Camischa’s store K-kuld og at den tendens lader til at være delvist arvelig :høhø:)

Håber du får det du ønsker :slight_smile: Hvad er gennemsnitstørrelsen på et burmeser kuld?

Over hvor lang en periode?

Jeg synes, der forekommer flere og flere relativt store kuld på 6-7-8 killinger (dog ikke nødvendigvis med alle killinger levedygtige). Fanny er selv ud af et kuld på 6 og hendes mors tidligere kuld var på 7 killinger. En hunkat fra det kuld har netop fået 6 killinger og Camischa’s navnkundige K-kuld var på 8 :slight_smile:

Mette - U tell me? Det er dig der snakker om et kuld af gennemsnitsstørrelse -tihi Men tak for svaret. Det var nogle ret store kuld du nævner der, ja :slight_smile:

Ja, men gennemsnittet ligger da også lavere end de linier og en anden søster fra Fannys mors tidligere kuld har “heldigvis” lavet relativt små kuld, så mit ønske er sådan ca. 4. Det virker ret overskueligt at forholde sig til - men hvis det bliver 8 levedygtige, så tager vi også det med :rock:

Fanny - Klart :slight_smile: Tak for uddybningen <- øh Mette :smiley:

Spændene Mette!
Håber, at hun er med killinger, - – men det skulle der da være store chancer for, når hun har været væk i 3 uger:)

Knus fra Cats og Conni

[quote=Temple Bar;414479]Over hvor lang en periode?

Jeg synes, der forekommer flere og flere relativt store kuld på 6-7-8 killinger (dog ikke nødvendigvis med alle killinger levedygtige). Fanny er selv ud af et kuld på 6 og hendes mors tidligere kuld var på 7 killinger. En hunkat fra det kuld har netop fået 6 killinger og Camischa’s navnkundige K-kuld var på 8 :)[/quote]

Nope, mit K-kuld var på 7 killinger, men L-kuldet, født af Camischa’s Karisma, var på 8 :smiley: Og jeg vil sige, at 4-5 killinger er fine kuldstørrelser, jeg synes 7-8 er for mange, også selvom moderen klarer det uden problemer, så kræver det altså alligevel en del ekstra!

Okay, jeg synes bare, jeg havde læst et sted, at det var på 8 :slight_smile: Jeg er så indehaver af to efterkommere efter det kuld. Sanders farfar er Ketchup :slight_smile:

Men 4-5 stykker er helt fint med mig - bare der bliver mindst én god hunkat :stuck_out_tongue:

Fanny har for øvrigt nu taget skeen i den anden pote (om man så må sige :)). Hvis Sander kommer for tæt på, får han lige en brokkelyd, før han får chance til at hvæse eller skælde ud. Så kan han lære det, kan han :rock::rock:

:rock: Tillykke med Sander skal være ONkel Sander…oG fanny mor…håber hun er drægtig. Så skal du have fri engang omkring d. 6. sep.?
Håber der kommer 4 smukke Meser-mus :wehuu:…lige så smukke som deres mor og lige så bølle-frøet som deres onkel :tihi:

Uhhhhh hvor blir det spændene!!! Håber sådan hun er med rogn…:yatta:

Det gør jeg også - og hun bliver nøje iagttaget og analyseret for at sikre, at jeg ikke går glip af noget :høhø::høhø:

Uha det bliver spændende, jeg krydser for at der er små bebser i hende. :kryds:

Altså Mette, det bliver godt nok spændende :yatta:, jeg kan godt forstå, du er spændt…

:kryds::kryds::kryds: for at der snart er røde dutter :kryds::kryds::kryds: