Hjemkomst af en killing

Ejeren af en af Dixies killinger gjorde mig opmærksom på at en af de andre killinger var sat til salg igen :frowning:

Og nu køber jeg hende tilbage, så i aften flytter en fin lille mis (4mdr) ind i vores hjem, selvom jeg havde forsvoret ikke at skulle have flere katte. Men kunne simpelthen ikke lade være, af frygt for at hun skulle blive kastebold imellem forskellige hjem.

Så nu håber jeg at Dixie tager godt imod hende, og sætter feliway op og kommer bachs blomsterdråber i drikkevandet som en forebyggelse.

Hvor er det godt, at du fik den lille pige hjem igen inden hun røg videre som en evt. kastebold.

Rigtigt godt du fik “hapset” hende… -thumbs

Så er hun kommet hjem, og det går stille og roligt. Dixie siger ikke en lyd og filur som jeg lige skal finde nyt navn til går lige så stille rundt og kigger på det hele og de andre.

Men mon ikke også at hun kan huske det endnu, for det er jo kun 1 måned siden at hun flyttede. Og de andre burde jo så også kunne huske hende. [bigloony]

Hvor er det godt du har fået hende hjem [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Tak skal i have, det går bare rigtig godt, ikke en eneste gang har jeg hørt et hvæs.

Men for søren jeg er træt, for Pippi synes det er vildt hyggeligt at sove sammen med os, så hun har ligget og æltet og spundet hele natten, så det skal vi lige vænne os til -uh

Hun er desværre ikke blevet revaccineret, så lige et lille spørgsmål, er 7 uger imellem vaccinationerne for lang tid?

Ps) har lige snakket med dyrlægen, og der ingen problemer ved at der er gået 7 uger imellem vaccinationerne. Så på torsdag skal hun ned og stikkes.

Åhh, hvor var det godt du fik hende hjem -thumbs [bigloony]

-thumbs -thumbs -thumbs
Herligt at du fik dine killing, hjem igen. Håbet at hun bare smutter ind i dit hjem igen.
-høhø -høhø
Hilsen Pia