Hjemme fra Italien

Efter en dejlig ferie med masser af god mad og rødvin - og lidt for meget regn og torden, så er vi nu hjemme hos misserne igen :hjerte:

Men for at jeg ikke skal læse flere tusinde indlæg op, kan I så ikke lige give mig en hurtig update af de sidste 10 dages begivenheder på Kattegale - gerne med link til de vigtigste tråde og indlæg :høhø:

uha… jamen… Annie har inviteret til kattenus - det er nu en stor havefest med 19 der kan komme…

vi har fået et par nye medlemmer der har sagt hej og præsenteret bebser :slight_smile:

der har været en hjælpetråd hvor en mormis med killinger var død men de har nu en plejemor og ejerne har været søde til at opdatere…

og der har været heftig aktivitet… mæææææægtigt!!! :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;615262]

Men for at jeg ikke skal læse flere tusinde indlæg op, kan I så ikke lige give mig en hurtig update af de sidste 10 dages begivenheder på Kattegale - gerne med link til de vigtigste tråde og indlæg :høhø:[/QUOTE]

Jeg slog græsplænen i går og i dag klippede jeg og farvede mit hår + at jeg lakerede tånegler efter badet :thumbup:

:lol::lol::lol::lol::lol:

Hvor er jeg bare glad for at vide det - tænk, hvis jeg ikke havde vidst det ?! :yikes::blegne:

:juhu::juhu::juhu:

Her i huset er der absolut intet sket ud over, at jeg fik et stykke kattelagkage.

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Denne her er vigtig synes jeg, tror godt Ingrid kan bruge noget ekstra opbakning. http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30593-Opdatering-om-Cinnamon

Snehvide har åbenbart sneget sig til computeren mens jeg vendte ryggen til… :?

Hun undgår behændigt at nævne førstekattens fødselsdag samt det faktum, at hun selv gjorde en mindre heldig figur oppe på taget forrige weekend. :wink:

WB Jane - ja det er noget af et uvejr vi måtte lægge øre til her i syden.
Var da lige inde og checke hvordan vejret var hvor i holdt ferie og kunne se at det lignede vores meget godt :høhø:

[QUOTE=birtheras;615765]WB Jane - ja det er noget af et uvejr vi måtte lægge øre til her i syden.
Var da lige inde og checke hvordan vejret var hvor i holdt ferie og kunne se at det lignede vores meget godt :høhø:[/QUOTE]

Ja, sidste søndag startede ellers med rigtig lækkert vejr, men det holdt kun til ved 15-tiden, så begyndte det ellers at regne og tordne og lyne for vildt! Det tordnede i FEM timer, og regnen fortsatte til ved 23-tiden om aftenen.