Efter en dejlig ferie med masser af god mad og rødvin - og lidt for meget regn og torden, så er vi nu hjemme hos misserne igen
Men for at jeg ikke skal læse flere tusinde indlæg op, kan I så ikke lige give mig en hurtig update af de sidste 10 dages begivenheder på Kattegale - gerne med link til de vigtigste tråde og indlæg :høhø:
Men for at jeg ikke skal læse flere tusinde indlæg op, kan I så ikke lige give mig en hurtig update af de sidste 10 dages begivenheder på Kattegale - gerne med link til de vigtigste tråde og indlæg :høhø:[/QUOTE]
Jeg slog græsplænen i går og i dag klippede jeg og farvede mit hår + at jeg lakerede tånegler efter badet
WB Jane - ja det er noget af et uvejr vi måtte lægge øre til her i syden.
Var da lige inde og checke hvordan vejret var hvor i holdt ferie og kunne se at det lignede vores meget godt :høhø:
[QUOTE=birtheras;615765]WB Jane - ja det er noget af et uvejr vi måtte lægge øre til her i syden.
Var da lige inde og checke hvordan vejret var hvor i holdt ferie og kunne se at det lignede vores meget godt :høhø:[/QUOTE]
Ja, sidste søndag startede ellers med rigtig lækkert vejr, men det holdt kun til ved 15-tiden, så begyndte det ellers at regne og tordne og lyne for vildt! Det tordnede i FEM timer, og regnen fortsatte til ved 23-tiden om aftenen.