Hjemme fra miss kattens værn udstilling

En super hyggelig dag Vendie vandt 2 bedste publikums favorit og blev NOM til sødest in show, hvor hun blev nr.3 :):)og min Drifa pige blev valgt til en præmie for katte der ikke havde vundet nominering.Og sikke nogle flotte foder præmier og et super arengement de havde lavet kattens værn Odense.Tak for en super hyggelig dag.:):slight_smile:

Vil også sende ros herfra for et vellykket godt arrangment. Valkyrie blev også nomineret og med intens træning imellem nomineringen og scene showet fik jeg tæmmet gimpen så hun faktisk kunne strækkes på næste bedømmelse. Hun skulle dog ikke kikke på de andre katte :tihi: Hun blev nr 2 Er SÅ stolt af hende :wehu: Artig og Fjummer blev ikke nomineret men fik 2 af udtræk trøste præmierne :thumbup:
deltog i lotteriet 2 gange (10 per gang) og vandt en pose foder og en køletaske :thumbup:
Dog løb jeg så ind i det problem jeg ikke rigtig kunne have tingene med hjem da jeg var i bus. Heldigvis fandt min kæreste et lift til mig skulle dog afsted kvart over så fik lov at pakke sammen lidt tidligere. Undskylder meget hvis det har været til nogen gene for nogle prøvede at være så stille som muligt :slight_smile:

Til sidst en stor tak til en RIGTIG dygtig steward, der hjalp mig med dyrene :slight_smile:

Endnu en gang tak for en hyggelig og skøn udstilling og håber der snart er en ny hobby udstilling :slight_smile: