Hjemme hos Sabelkattene

…vi fik knipset nye billeder i dag af flokken :slight_smile:


IC Coogan´s Nikita, min skønne farvelade prinsesse som har en bette skabs-burmeser gemt i sig. Hun elsker at kravle under dynen og dampe løs :hjerte:


De to jenter som blev kvar
Sabrecats Dirty Fairytale og True Believer, ja jeg kunne ikke vælge så de endte begge med at blive hjemme. To livlige damer der sætter gang i banden :hjerte:


Troublemakers Mokai, en rigtig Tomboy og hyggefis :hjerte:


RW SGCA EC Pitho Dilligrout, min elskede sølvkugle som følger mig som en skygge når jeg er hjemme :hjerte:


Pr. Sparhawk´s Henry VIII, endnu en skøn knægt og så er han husets hjemmelavet diplomat :hjerte:

Super smukke katte du har dig :wehuu:

Hvor er det nogle smukke misser, og de tortie kan jeg jo slet ikke stå for :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Der er nogen der har nydt det gode vejr må man sige :slight_smile: Dejlig flok du har, Camilla.

Super med nye billeder fra casa sabrecats.:slight_smile:

Hvor er de alle bare skønne :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejlige misser :hjerte:

Hvor er de 2 små tøser blevet store :høhø: Skøn flok :love2:

lækre billeder af lækre katte - og jeg må jo grine af at du ikke kunne bestemme dig og så beholdt to - det kender jeg alt for godt…

Teresa

[QUOTE=Teresa Guldager;543960]lækre billeder af lækre katte - og jeg må jo grine af at du ikke kunne bestemme dig og så beholdt to - det kender jeg alt for godt…

Teresa[/QUOTE]

Jaaa jeg sprængte jo lige rammerne der :høhø: …men at de nu er blevet 6 måneder efterhånden har ikke gjort valget lettere :ups: