Hjemme igen

halløj alles zusammen

så er freden forbi, for nu er jeg hjemme igen efter en usædvanlig dejlig og oplevelsesrig ferie i hartzen og prag, vi har haft det skønneste vejr stort set hele tiden. dog regnede det den dag vi var i zoo og meget voldsomt endda, men det var ok
nåja vores kære bil valgte lige at ville besøge et værksted nede i hartzen, bremserne begyndte at opfører sig pænt underlige, selvom det knap er 5000 km siden de blev udskiftet, det viste sig at være bremseklodserne der var af en slem dårlig kvalitet, så de skulle skiftes plus at bremseslangerne var klar til udskiftning, selvom de heller ikke var ret gamle. det kostede jo så en sjat penge, så de penge jeg skulle ha brugt på en tatovering gik istedet til en bil -rep, men sådan er det.
vi har nydt vores ferie og har vel fået skudt en 3000 billeder af, skal nok få lagt nogle herind når de er sorteret, hvilket tager et stk tid

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen hjem… har saaaavnet dig…

:inlove:

Velkommen hjem! Og nu fortsætter det skønne sommervejr her hjemme :slight_smile:

Velkommen hjem Johnny og Fru Tonya :slight_smile:

Velkommen hjem…
Psst - gå ind i galleriet og se tråden “minus 30 kilo” og fortæl om du kan kende mig;-)

Velkommen hjem til jer begge. :wehuu:

Jeg håber, at I har haft alletiders tur. :wehuu:
Kram til jer begge
Mona

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen hjem Johnny og frue - håber I har fået ladet batterierne godt op. :ok:

Men det lyder jo til at have været alletiders ferie.

:wehu::wehu::wehu::wehu: