Hjemme igen

Ja, så er jeg retur fra en dejlig ferie på Cypern…Pyhhh sol - og saltvand i lange baner -høhø

Hvad har i lavet af gale streger?

Kort opsumering af det vigste ønskes.Tak -jegkrydser

Tak - den var skøn. Så nu er jeg tanket op… [smilie=hate-tunz.gif]
Men jeg kan se jeg er bagud herinde, så jeg må igang med at læse -uh

-what

HAAAAAAA

Så ka du lær’ed ja du ka så [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg kan nu heller ikke følge med mere. Der sker simpelthen så meget nu -øøøvvvs

-velkommen hjem… [bigloony]

Velkommen hjem Poly [smilie=hate-tunz.gif] Skønt med sol og varme, også i det danske. Hva jeg har tænkt lidt over pm du så havde en hjemmestrikket bikini/badedragt på, nu du er så dyyyyyyyyyygtig til at strikke?
-LOL

kort opsummering

alle andre tilføjer bare hvis jeg glemmer noget

• mb måtte indlægges og vi var allesammen død nervøse for hende- hun nåede hjem igen inden killingefødsel- og der er ikke noget alvorligt galt med hende

• hun har lige fået endnu et kuld (4 stk tror jeg)

• elly har været til scan og det var gode nyheder

• johnny er gal på det kommunale system… og har hentet øl til weekend arrangementet.

• jage flue sæsonen er startet

• der er født ko - killinger

og så har vi allesammen opdaget at troldemor har et hjerte større end vi troede muligt !!!
så er der selvfølgelig kommet ny til, nye emner ( træning og billed pral), div gode / dårlige nyheder og snak snak snak snak

Naaaj - jeg satte bare et par grydelapper, sådan hist og her -rækkermegatunge

Takker for opsumering -thumbs

Poly skal du så ikke bruge over 100 grydelapper???

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:2si267tv]

Jeg stemmer SineGry ud !!! -mås

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:1b5l1gl6]

Jeg stemmer SineGry ud !!! -mås[/quote:1b5l1gl6]

Jammen søde Poly, her kan man jo ikke stemmes ud…

-rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:3a2aqqy3]

Aiii Sine Gry, du er sku altid for hurtig til mig, men 2 sjæle én tanke -hæhæ

Trods det, var det så en super tur???

I er stride…

Men JA - det var en skøn tur… [smilie=hate-tunz.gif]

Søde poly kommer der billeder fra turen i fotoalbummet? dem kunne jeg godt tæmnke mig at se [bigloony] Men Poly please tag dem med dig i hundredegrydelapper bikinien fra ik? [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif]

En anden ting, jeg hørte noget om en flodbølge på Cypern, nu var det vel ikke dig der hoppede i vandet vel? Det havde jeg nemlig sagt at du skulle lade være med POLY -engel -engel -engel

Ej helt seriøst lægger du ikke et par billeder ind i fotoalbummet -fred -kattedans [oregonian_bear9.gif] [cat01.gif] -tak -HUG

Ihhh Christie… velkommen hjem!!!

Hvor lækkert at høre du har haft en dejlig ferie.

Herhjemme har vejret sandelig også været med os, det er SÅ skønt.

Tjah den opsumering var ret fyldestgørende G

Sinegry - hvis jeg møder dig IRL, -hammerhead

Min bikini var ganske smuk - blå og hvid stribet. Og jeg vil måske overveje at lægge et billede eller 2 ind. Men ikke af bikinien… -høhø

UNDSKYLD søde Poly -ked -ked -græd -græd -ked

-HUG

Taaaaaaaaaak sender fluks et stort knus tilbage -HUG -HUG -HUG -HUG -balloons