Hjemvendt fra prag

hejsa

så er vi landet i danmark igen efter en dejlig 10 dages ferie i prag, det var drønvarmt og nogle dage var vi oppe over de 35 grader. vi har virkelig oplevet en hel hel masse og er lige nu mættet af indtryk osv. vi har osse købt en del og jeg har fået mig en livsvarrig souvenir dernede fra . der var nemlig en ondt pige der havde fået den syge ide at hun ville tegne noget på mig arm og nåja ku det gøre hende glad så værsågo, hun ville bare osse ha betaling for det, øv altså.
nej det var allerede planlagt at jeg skulle tatoveres dernede og motiv var valgt på forhånd, så nu har jeg et tribal tigerhoved på venstre overarm, billede bliver lagt ind senere.
en af de oplevelser vi gerne var forude på vores tur var theresienstadt som var en af de slemme koncentrationslejre for jøder under 2 verdenskrig, det var ekstremt skummelt og jeg var virkelig berørt af at gå rundt der, flere steder gik jeg ikke ind og indrømmer gerne at da vi var på dødspladsen hvor folk blev henrettet og man kunne se aftryk af folk i murene osv der kneb jeg squ en tårer over de grufuldheder folk der var blevet udsat for, det var virkelig spooky.
ellers har vi set en masse seværdigheder, bla en kæmpe vandfortæne, tv-tårnet, petrin-tårnet, karlsbroen, karlstjern(gammel borg), et glas-pusterri hvor vi brugte en god sjat penge.
vi laver en hjemme side med billeder fra turen her inden så længe, så indtil da må i væbne jer med tålmodighed

hvor er det skønt at i har haft en dejlig tur Johnny :slight_smile:

glæder os meget til at se billeder

Knus Regitze -kramer

Det lyder til at det har været en rigtig god tur i har været på Johnny…så forhåbentlig er i nu veludhvilede og klar til at tage fat igen -høhø

Glæder mig da også til at se billeder dernede fra

Enig -thumbs
-kramer

Hej også her :smiley:
Velkommen hjem igen, skønt I har haft det dejlige. Jaaaa billeder -thumbs -waytohot

Velkommen hjem til lille Danmark igen…

Enig -thumbs

Hey din drønnert, hvor er det godt at høre at I havde en god tur :slight_smile: :slight_smile:

Velkommen hjem Johnny -kramer Skønt at I har haft en god tur med masser af indtryk. Jeg glæder mig til at se billeder af din nye tatoovering og fra de forskellige steder, I har været.

Welcome back to rainy Denmark hæhæ

Jeg skal også snart ud at rejse - vi skal til Paris i uge 35 -kattedans -kattedans

Sikke en sej tattoo -thumbs Til lykke med den!