Hjemvendt fra Regional Showet i Bruxelles

Så er vi en flok, der er hJemvendt fra Bruxelles, eller - nogle er stadig på vej og for at starte, så vil jeg da gerne prale lidt af Domino. :smiley:

Ud over, at hallen var kogende, så samtlige katte med bare lidt pels, havde det virkelig stramt, og at dommerburene var lige i det mindste, så de fleste Maine coons og så Domino, sad konsekvent på stolene i stedet - så gik det skide godt.

Ud af 14 mulige finals, tog Domino 10 - fordelt på 2 x 2nd Best SP, 1 x 7th Best AB, 1 x 5th Best AB, 3 x 4th Best AB, 2 x 3rd Best AB og endelig en enkelt Best Cat AB. Så nu er vi et skridt tættere på en IW :smiley:

Håber, at I alle kommer og fejrer Regional vinderne i Strøby. Alle de fine kokarder og platter fra banquetten er kørt hjem med Malene, og bliver delt ud i Strøby. Så kom og fejr Danmarks topskatte! :smiley:

Kæmpe tillykke :flag:

stort tillykke, bliver spændene også at høre om de andre deltager :slight_smile:

Jeg var hjemme kl.5 i morges efter en rigtig hyggelig weekend i godt selskab. Jeg havde min killing med - det var hendes første TICA show, så det var meget ambitiøst at håbe på noget som helst, når hun skulle konkurrere mod 24 andre korthårskillinger (47 killinger i alt). Hun var med for erfaringen. Jeg er meget stolt af hendes to finals i SP ringen - lørdag Best Kitten, søndag 2nd Best Kitten.

Tillykke til alle de andre danske vindere! :slight_smile:

Stort tillykke med de fine resultater!

Så er der kommet øjne på her efter en 9 timers køretur med resten af Team Danmark hjem, det er altså et langt sejt træk sådan en køretur og specielt for de to chauffører Glenn og Brian - de to mænd er bare så seje ! :thumbup:

Nå men der er ikke pralerier fra mig, for som Jenny skrev så var det meget små burer faktisk hønsebure hvis man kan kalde dem det, hallen som var en lagerbygning med masser af metal var så varm og rungende at når clerkene der snakkede fransk sagde noget i højtalerne lød det mere som de skreg end talte. Alt det gjorde at Manny og Bass slet ikke var i deres bedste humør så der var noget hvæseri og miaven fra deres side.
Derudover var konkurrence hård som altid og denne her gang fik de smæk, så ingen finaler meeeeen de samlede point ind og det er jo også godt :ok:

Selve showdinneren var helt i top, super lækkert mad og da vi så kom til at skulle hædre topkattene havde Team Danmark jo medbragt flag, og for hver gang vi havde heppet, hujet osv på de danske topkatte så gav russerne lige den en tak op ad for deres katte - sagde nogle konkurrence mentalitet :lol:men det var så flotte katte der havde vundet i år, og stemningen var helt i top dernede.

Jeg glæder mig allerede til næste år :klap:

Så er der en smule liv her.
Vi tog toget og det var en ALT for lang tur :S Men Gynt tog det simpelhen så cool Første tog lå han i sin seng på sædet og hyggede. Han blev pænt liggende da jeg var på wc(6 personers kupe hvor vi sad 4 piger i).
I tog nr 2 smed jeg ham i sengen på sædet igen. Men en sur kontrollør mente kun de måtte være på gulvet selvom han jo lå i en seng.

Her er han i sit bur der lå han resten af tiden det her helt ok med kontrollør og en masse folk smilede stort når de så ham ligge og hygge (men fik ikke taget et ordentlig billede)

Var godt nok mere end smadret da jeg kom frem.

På udstilling åbner jeg så katalog og ser showet vrimler med IW katte i fertil klassen og ja så kunne jeg jo se vi nok ikke fik nogle finaler. Lørdag fik jeg 1 finale og søndag fik vi 2 stk :smiley:
Søndag blev jeg vækket kl 5 af en tåbelig hane…jeg skal godt nok ALDRIG have sådan en nær mig hold op de LARMER :yikes:
Så søndag var jeg total død. Gynt dirty talkede en del men lå med åben bur og hyggede sig
Og gik ind og ud af buret for at hilse på folk. da vi var heldig der var et tomt bord. Han gjorde 4 børn lykkelig da han gik ud af buret og lagde sig så de alle 4 kunne nusse ham :hjerte:
Søndag foreslog Malene jeg holdte mig fra buret, da Gynt netop er “på” når jeg er der. Det hjalp han stoppede med at lave dirty talk. Så TUSINDE tak for det Malene :hjerte:
Så må lige lære mig selv at holde mig fra hans bur når vi er på tica show da han ellers ikke får slappet af i buret :dokdok:
Salen var som nævnt ALT for varm og hold op et støj niveau :open_mouth: men foruden det et rigtig hyggeligt show.
Men ALDRIG mere i tog til Belgien det kan jeg ikke holde til.
Hjemturen gik alt galt.
I hannover var de i gang med noget vogn skift osv og kørte ind og ud af hannover og ventede så 1 time derinde. Dette vækkede Gynt der var snot forvirret så vi gik ud på gangen (laaang gng ved siden af kupeerne) og så fik gynt lov at løbe lidt frem og tilbage der det nød han Meget g spandt på livet løs(alle andre sov heldigvis og yderdør var lukket+ en dør imellem gangn og yderdør så intet farligt der). Da han så var træt og lagde sig viste det sig den anden kat jeg havde med retur havde fået stress mave så skulle ud og rense ham for han havde intet sagt om dette :frowning: FIk ham renset så godt jeg kunne og kort efter endnu et uheld og han blev endnu en gang renset og kom så ud på gangen LIGE ved siden af døren så de andre ikke blev generet af stanken :frowning: Så ikke mere søvn til mig nu jeg skulle holde øje med ham også.
Så jeg er total bombet nu og træt men havde da en hyggelig dag på showet trods udmattelse.

toget var 1 time forsinket så skulle finde en alternativ rute hjem og var først hjemme 1½ time senere

For mig var det jo en meget nem udstilling - for jeg deltog ikke. Til gengæld deltog min somalihankilling, Gundagai, fordi han blev i UK efter min udstilling derovre og tog med til Belgien til udstillingen sammen med en gruppe engelske udstillere. Tak til dem. Og hjem kom han i den Danske Show Bus - tak til alle - især Malle som tog ham ind og gav ham mad og kærlighed i det lille døgns tid han måtte blive hos hende til jeg kunne køre op og hente ham. Han var glad for at komme hjem :smiley:

Gundagai fik ikke de bedste resultater på den udstilling - men to finaler i bunden blev det da til så helt forgæves var han ikke afsted. Men nok ikke lige de rigtige dommere til somali :høhø: derfor blev Way og jeg hjemme for at holde en godt 5 uges pause inden det går i gang igen med udstillinger.

[video]http://ringtv.be/video/internationale-kattenshow-machelen[/video]

vores lt egen danske TVstjerne i Belgien :ok:

Tillykke til jer alle :flag:

Hvorfor skulle han hjem igen? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1207105]Tillykke til jer alle :flag:

Hvorfor skulle han hjem igen? :)[/QUOTE]

Fordi han er min kat - og derfor skulle hjem til mig igen. Han var kun på besøg i UK for at komme med på udstillingen i Belgien.