Hjernegymnastik

det handler om at gå fra rum til rum…

http://www.albartus.com/motas/

jeg elsker disse udfordringer…

ja, jeg elsker dem også… er nået til level 20, men har ikke kunne komme videre… endnu

okay… nahhhhhhhhh jeg prøver og se om jeg ikke kan hitte ud af det uden hjælp…sådan lige nu…i alt fald

hehe har prøvet den med hvro sproget var norsk, det kan jeg nemlig bedere finde ud af end engelsk :slight_smile:

Ih, sidder allerede fast i lvl 1 g

Jeg kan ikke få skruetrækkeren igennem nøglehullet, så nøglen kan lande på plakaten -græd

nvm fandt ud af det g

det er nok fordi det ikke er skruetrækkeren du skal bruge ha ha ha

men nu kom jeg igennem…level 20

Jeg sidder fast i lvl 13, jeg har fået slukket ilden… Men aner ikke hvad jeg skal med kassen med farver…

Billederne siger noget og nord, syd. øst og vest, men ved ikke hvordan jeg skal combinere det med kompasset i bunden

Og skal man bruge duen udefor på snoren til noget?

Fandt ud af det med farverne og kom videre XD

Så fik jeg gennemført det :slight_smile:

flot… første gang var jeg flere dage om det…

LOOOOOOOOOOOL jeg kan ikke komme ud af level 1 GG

Kan ikke hitte ud af hvordan de tiles skal være

ARHHH!!! Jeg kan ikke komme videre fra level 18 (tror jeg). Man skal indsætte Motas orben i et hul og genoplade dne, og så er der 2 orber, så man kan komme tilbage til alien’en og UFO’en, men hvad så? Jeg kiggede på en walkthrough, men synes ikke det virker? Hvad gjorde I?
Hjælp!

hjælp mig lige med den med rotten og fliserne

Det er lang tid siden jeg har gennemført det… men det er et eller andet under trapperne så vidt jeg husker.

Der er en chat derinde… spørg… måtte os spørge til lige den level i chatten dengang :stuck_out_tongue:

den under trapperne har jeg fundet, men kan ikke få den igennem GG

eller kig på en walkthrough… de vil ikke hjælpe med lvl 18 -ked
Så nu kan jeg slet ikke komme videre…

Jeg kom videre GG men den næste er sandelig ikke nemmere GG