Hjertet løber af med mig

Herhjemme havde vi jo snakket om en racekat når vi skal have en kat mere, men så kom jeg forbi kattehjemmet her i byen… altså deres hjemmeside (fals.dk) og så er jeg solgt - der sidder den ene lækre killing efter den anden der savner et hjem, og så er det jeg næsten ikke kan lade være med at tage derud og se om ikke der er en lille sød mis til os :slight_smile:

Huskat eller racekat er lige godt for mig :slight_smile:

:kram:

Håber du finder den rigtige kat for jer :slight_smile:

Det kender jeg alt til. Jeg har haft katte hele livet, men først nu for nogle måneder siden har jeg fået drømmekatten, altså lige den jeg allerhelst ville have, farve race osv.
Men jeg elsker ikke ham mere end jeg elsker de andre katte vi har :hjerte:

Synes bare de kære internatskatte også fortjener en chance mere - synd når de bare bliver kasseret :S

Og så går pengene vel også til internatet :? De kan om nogen i hvert fald godt bruge dem :slight_smile:

Der er godt nok mange små killinger som bliver fundet rundt omkring… og var de ikke blevet fundet, ja så har de nok gået en grum skæbne i møde :S

Små mislinger er bare for nuttede uanset herkomst :inlove:

ha ha det er på samme måde jeg har fået 4-5 ud af 7 katte. Jeg havde ellers svor da vi skulle have en til at det skulle være en Somali. Men så hørte jeg om Zuma der var fundet på et loft, og så skulle jeg da lige se ham :hjerte: ok en Somali kat kunne jo godt vente lidt. Da Coco så dødede og vi skulle have en hankat skulle det være en Somali og hvad ender vi så med igen…en huskat mere, nemlig Shrek . Men altså en dag om mange mange år når de 4 vi har ikke er her mere så SKAL jeg have 3 somali katte og så holder jeg mig laaaangt væk fra internaterne… tror jeg nok. :tihi:

Jeg syntes det er skønt at vi OGSÅ forelsker os i internat kattene… Mine er også internat drenge og jeg vil ikke bytte dem for noget som helst i hele verden… (at jeg så drømmer om Somali er en heeeelt anden ting) :slight_smile:

Jeg skal hilse fra Snehvide, at du har så ganske ret. Der sidder nemlig mange dejlige katte og venter på internaterne… :slight_smile:

Supergod idè at besøge Bæklund. De har MED garanti liiige den rette mis til Jer.

Hvis du har tanker om en ny kat, så synes jeg absolut, at du skal besøge et internat - der sidder SÅ mange dejlige katte, der venter på et nyt hjem. :ok:

Og se bare, hvor heldig Finn har været med sin smukke Snehvide - og der er jo flere andre succeshistorier om “genbrugskatte” herinde.

Mine to første katte Nicky og Sabina var netop “genbrugskatte”, men hvor var de altså bare dejlige - jeg savner dem såmænd endnu, selv om det efterhånden er en del år siden, de gik over regnbuebroen.

Og hvis jeg skal have kat igen, når mine to prinsesser ikke er mere, så bliver det helt sikkert en omplaceringskat :smiley:

:slight_smile: Ja tror også det ender med en lille mis fra Bæklund