Hjjæææææææææææææææææææææælp

min hunkat der f’ødte her den 6 augudt,er pludselig begyndt og bløde igen ,faktisk ret meget en vandig rødlig væske som lugter frisk,hvad dælen kan det være,er der nogen som kan hjælpe med råd???

så du alle moderkagerne og deres beskaffenhed?

Er du 100% sikker på der ikke er en killing mere? Det er både set og sket, også efter 3 døgn.

jeg har set det der hos hunde - der var der en hvalp der ikke var blevet født… men jeg aner ikke om det er præcis samme symptomer hos katte.

kan du føle om der ligger en til derinde ?

ja der var en per killing og de var røde og friske i udseendet,var ikke klar over de kunne føde 3 døgn efter,jeg har hende ved min side,og lige nu ammer hun sine killinger,det en rød vandig væske,som lugter af frisk blod

mærker hende lige efter

Jeg har haft en del fødsler der har strakt sig over 2 døgn, nogen jeg vidste der var flere i og nogen kom som en overraskelse. En kontakt jeg har i USA har lige haft en hunkat der fødte en killing mere efter 36 timer.
Den var desværre død, dyrlægen ordinerede antibiotika til morkatten.
Hold øje med hende og pøj, pøj -love

okay jeg tror faktisk du har ret, det ser ud som om der er veer igang,overraskelse i får lige en update ,når hun er færdig tusind tak for jeres hjælp

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser puuhaaa… jeg beder for jer…

Hold da op -what en masse -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser Fra mig

det var skam så lidt :slight_smile: pøj pøj med den lille…

hvis den kommer ud og er i live :slight_smile: så er den muligvis ret slatten men giv ikke op - en halv times gnidning fik vores hvalp igang da den kom ud 24 timer efter den sidste …

så vi krydser fingre og sender varme tanker… og håber at hvis der kommer en til at den så klarer den :slight_smile:

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:1cdb3ytb]

Enig -thumbs

Og lidt flere -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

hey Kaddyy :slight_smile: håber alt er godt godt og at mormis og killinger er ok…

mange -kramer

Er også meeeeget nysgerring efter at høre hvordan det gik :? Håber for alt i verden at det giik ok.
Knus og kram! -love

Hvordan går det med missemor? Er alt okay eller? :?

undskyld mit sene svar,mormis fortsatte med at bløde og jeg turde bare ikke andet end kontakte dyrlægen,og det var godt jeg gjorde det.mormis havde livmoder fremfald,fandt han ud af ved scanning,og hun blev så lagt i narkose mens mor her holdt hendes pote og nussede hende,så satte han den påplads med nogle få selvopløselige sting,og hun er nu sat på antbiotika og jeg skal observe hende,og hendes killinger bliver så fodret af mig med kmr.puha en meget lang aften,var vildt bekymret for hende,og min mor har siddet ved hendes side idag mens jeg var på genetik kursus på fyn.

Nejjj sikke dog!! -what For dulen da hvor var det godt du tog hende til dyrlægen! Ja nu skal hun bare til hægterne igen så hun kan nyde sin babyer -forelsket
Knus!

Åhhh nej :frowning: Jeg håber dog trods alt at alt er gået efter planen -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Jeg håber der er fremgang at spore allerede imorgen -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Åhhh nej :frowning: Jeg håber dog trods alt at alt er gået efter planen -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Jeg håber der er fremgang at spore allerede imorgen -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser[/quote]

Enig -thumbs [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]