Hmm har nået 1000 indlæg og skal have et tilnavn

[QUOTE=hmm;1222354][I]Kvalitetsbevidst kattekok med spindende truck

Kan godt lide den her men truck hmm bryder jeg mig ikke så meget om det lyder som sådan bette lager tingest lastbil lyder bedre [/I]:ups:[/QUOTE]

synes at af respekt for hmm skal truck erstattes med lastbil

-selv om en truck for mig er så gigantisk jeg slet ikke har set dem på danske veje G

lastbil … truck bruger man i udlandet her hjemme er det lastbil . Truck er den man læsser og losser lastbiler med. Er jo lastbil chauffør ( eksport der køre stykgods )

Så spørger vi da bare Johnny om han venligst vil ændre ordet truck til lastbil…

Jeg vil stemme på den du bedst kan lide, jeg synes den er god. :slight_smile:

Så stor er lastbilen jeg køre…

Jeg kan huske det billede fra et fagforeningsblad, hvor du er med i…det hjul du er ved at skifte, er meeeeeget stort i forhold til dig. :smiley:

Den lastbil er, som man siger på jysk, pæn stor. :rock:

[QUOTE=hmm;1222360]

Så stor er lastbilen jeg køre…[/QUOTE]

Du må være god at ligge i læ af over en stormomsust bro :slight_smile:

​Det var det her foto sim sim jeg var i fagbladet med

[QUOTE=Sim-Sim;1222359]Så spørger vi da bare Johnny om han venligst vil ændre ordet truck til lastbil…

Jeg vil stemme på den du bedst kan lide, jeg synes den er god. :-)[/QUOTE]

i anledning af nytåret så vil johnny da godt ændre det

Altså truck var jo fordi det rimer på kok? det er det der gør det tilnavn sjovt? :slight_smile:

Selvfølgelig skal Lise have det ord hun helst vil, jeg foreslog bare lige de ord fordi de rimer :slight_smile:

det tror jeg du vil blive slemt ked af, for så er der altså slinger i valsen

[QUOTE=hmm;1222363]​Det var det her foto sim sim jeg var i fagbladet med

[/QUOTE]

Du kan tro jeg kan huske det billede, der i øvrigt er rigtig godt. :slight_smile:

Det er 2 modsætninger…en meget stoooor lastbil og en feminin kvinde. :slight_smile:

Johnny er altså en sød Admin. :smiley:

ikke spor - sådan er jeg kommet helskinnet over storbælt mange gange B

[QUOTE=hmm;1222354][I]Kvalitetsbevidst kattekok med spindende truck

Kan godt lide den her men truck hmm bryder jeg mig ikke så meget om det lyder som sådan bette lager tingest lastbil lyder bedre [/I]:ups:[/QUOTE]

Helt enig :thumbup: Jeg har arbejdet på lager nogle år og truck er herhjemme altså det samme som en gaffeltruck, så jeg synes også, at lastbil lyder meget mere rigtigt (og cool) til Lise :slight_smile:

jeg kan ikke rette i selve afstemningen, men jeg kan huske at hvis det bliver det med truck, så retter jeg det til lastbil istedet hvis det er det navn lise får. er det ikke ok, det er alt hvad jeg kan gøre, ellers skal hele afstemningen lukkes og startes forfra og det er der for mange stemmer til at jeg vil gøre

ok…jeg stemmer nu. :slight_smile:

tror du har været mere end heldig, for vinden rykker altså ret godt i sådanne 18 x 4 mtr

Åh neeeeeeeeeej…jeg kom til at stemme på den forkerte. Johnny kan du flytte min stemme fra nr 4 til nr 5. :slight_smile:

jeg kan intet gøre i selve afstemningen, men igen jeg kan huske og så når afstemningen er slut så trækker jeg fra og lægger til

Tak…nu skal du huske hele 2 ting…:slight_smile: Sorry fordi jeg stemte forkert, jeg så bare ordet “spindende”…men det står jo i 2 tilnavne.