Hmm. Hvad skal man ønske sig?

Hejsa

Jeg fylder 22 år om en måneds tid, og min kæreste vil gerne have nogle ønsker fra mig… :wehuu:

Jeg har overvejet sådan noget ansigt/neglebehandling, massage eller lign. Altså lidt kvindeting, som man (jeg) ikke lige får i dagligdagen.

Til daglig arbejder jeg i en stald med grise, så det ville nok være spild af penge og få nogle kunstige negle, da de nok vil gå rimelig hurtigt i stykker :ups:

Men har i nogle forslag?

Hvis du gerne vil være i den gave-katagori ( :slight_smile: ) så kunne du også ønske dig en omgang ved en kosmetolog, sådan ansigts behandling, og pæn make-up! Hvis han så har lidt ekstra penge kunne han jo invitere sin endnu mere smukke kæreste ud på middag om aftene!! Ahh, sådan en hel dags velvære er bare skønt! :smiley:

Og tillykke med fødslesdagen om noget tid :slight_smile:

Jeg fik engang et gavekort til noget ansigtsbehandlings-noget…efter 3 minutter sov jeg :tihi:

Da jeg havde fødselsdag ønskede jeg mig:

Deo fra Lancôme (Bocage)
Smykkeskrin
Ur fra Christina London
En masse forskelligt træningstøj
Ipod Shuffle
Stavblender

Tillykke (snart) :flag: og jeg håber du får nogle dejlige gaver.

Jeg fik også et gavekort til en ansigtsbehandling engang, meget skuffende må man nok sige.
Ud over gavekortet lagde jeg selv 600 kr. for at få den helt store tur. Det hele sluttede med en hastig afpilning af voks og lidt creme. Da jeg så kom ud på gaden kunne jeg selv pille resten af vokset af.
Så jeg tror nok jeg ville vælge noget andet.
Mit ønske ville være en tur hos en zoneterapeut og derefter hjem til min mand, som så ville forkæle mig med lækker mad og dernæst en god film sammen med ham og misserne.
Knus Elin

Da jeg havde fødselsdag for snart et par uger siden, havde jeg ønsket mig nogle loftslamper, et ur til væggen samt en transportkasse til misserne :slight_smile:
Men du kunne jo også ønske dig teaterbilletter e.l eller oplevelser - godt nok er der ikke vildt mange udendørsoplevelser om efteråret, men du kan jo alligevel godt ønske dig det til foråret :smiley:

jeg ønsker mig altid oplevelser…

teaterbiletter, koncertbilleter og den slags … til 2 :slight_smile:

Noget kun til dig - vil jeg foreslå.
Kropsmassage 1½ time…:wehuu:

Jeg ville bare ønske, at jeg var 22 igen… så pyt med gaverne

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:pote: :pote: :pote: :pote:

Jeg ville ønske mig en dejlig, skøn kat - den har du (og kæresten) glæde af i mange år fremover.

:hjerte::hjerte::hjerte:

[quote=Eva;269165]Jeg ville bare ønske, at jeg var 22 igen… så pyt med gaverne

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Skøre skid !

Det ville jeg nu ikke ønke mig - jeg er godt tilfreds - selvom jeg snart er overmoden.

:fløjte::fløjte::fløjte:

Tusind tak for alle jeres svar. Gode ideer må man sige :slight_smile:

Grunden til jeg nævner ansigtsbehandling mm, er fordi jeg aldrig har prøvet det før :høhø:

[quote=Leopolds mor;268620]Mit ønske ville være en tur hos en zoneterapeut og derefter hjem til min mand, som så ville forkæle mig med lækker mad og dernæst en god film sammen med ham og misserne.
Knus Elin[/quote]

Øhm hvad er en zoneterapeut? :ups:

Jeg fik en ansigtsbehandling på min poldaaften, det var super lækkert.

Jeg lå bare stille og nød det hele mens jeg kunne høre min dejlig fjolede veninder snakke om hvordan jeg så ud med alt det gnask i hovedt:høhø:

Det var en skøn oplevelse. Det kunne jeg sagtens finde på at ønske mig til min fødselsdag :slight_smile:

Jeg ville helt klart vælge en god gang massage. Fik en profesionel helkrops massage for nok et år siden og det var SKØNT!!!