Hmmm.. Når man bliver valgt?

Når nu man bliver ‘valgt’ - I ved, når man besøger nogle katte og er i hjemmet, hvor de bor, et par timer - og man bliver ‘overfaldet’ - kattene gør/opfører sig seriøst anderledes (og ‘bedre’) end ejer er vant med… og når man så f.eks. snører sine snørrebånd når man skal hjem - og kattene smyger sig om én og opfører sig i alvorlig grad som om de elsker én og at man har været sammen mange år… og de selvfølgelig skal med…

…hvordan er det så?

Skal man så vælge dem (kattene) og bare se at få dem hjem til sig?

Det kan man da i hvert fald sagtens gøre :slight_smile: Hvis man har plads og råd til kattene, er det da bare at “go for it”

Hvis du er typen, der falder for smiger, så skal du gøre det :wink:

Men før du gør det, skal du nok overveje om dine nuværende katte vil blive lige så begejstrede.

Det er nok for meget, hvis det er hele flokken. Så må du nøjes med at tage det som et skulderklap til dit kattetække. :slight_smile:

Men hvis man får den store VIP-behandling af en enkelt kat i flokken, af en tilbageholdende kat som ellers ikke bryder sig om nye ansigter… Ja, så er der en besked i det, som ikke må overhøres - og så er det bare katten ned i tasken i en fart. :smiley:

Det kommer vel an på om kattene er til salg :wink: Det vil bestemt være en fordel, ellers ricikerer du altså at blive seriøst uvenner med de tobenede :smiley: :smiley: :smiley:

Men er den detalje på plads, så vil jeg da mene du er godt på vej til at få misser i huset igen :slight_smile: Men et ekstra besøg er ikke af vejen :slight_smile:

Der er ingen hindringer, overhovedet… :wink: - kun dem i hovedet på mig.

Og hvad er der galt i dit hovede? :smiley:

UHA!.. Det er ALT for langt at skrive om!..

Vedrørende katte, er det vel bare det dér, “spring ud i det”-frygt :slight_smile:

Nå ok :smiley:

Jeg vil hellere spørge dig så… Hvad holder dig tilbage? :slight_smile: Du ved ski da godt, hvad det vil sige at have kat… nogle ret specielle nogle af slagsen endda :slight_smile: Er det slutantallet der spøger, så kender du min holdning til det :slight_smile:

Du kender jo allerede svaret :slight_smile:

så spørgsmålet er snarere… hvad får dig til at tøve og er det nok til at du skal lade være?

Tja… :slight_smile: - Hvad der afholder mig fra noget lige nu og her? Måske at jeg har mere end 2 i kiggerten… på det seriøse plan :slight_smile: … det kan let blive 4… og så nærmer jeg mig jo “crazy”-stadiet lige straks! :smiley:

god grund… er det nok ? eller er der flere vigtige overvejelser ?

Hov… Det hedder jo ‘kikkerten’ !.. Nå…

Der er ingen umiddelbare ‘praktiske’ problemer andet end dem der naturligvis kan komme i fremtiden- altså f.eks. pasning når jeg rejser etc. :slight_smile:

Spring ud i det…

Margrethe har valgt hendes “sjæle ven” - men han hverken måtte få hende eller kunne have hende… men aldrig har jeg set den kat te sig sådan - man skulle tro de havde kendt hinanden i et tidligere liv! De her inde som har mødt/hilst på Margrethe ved at hun ikke er en kat som springer på fremmede… men ham min kammerat(tidligere kæreste) nåede kun lige ind af døren for hun stod foran ham og mijauede - og fra han satte sig i sofaen lå hun oven på ham til han rejste sig og gik… faktisk var han på toilettet på et tidspunkt og der sad hun troeligt uden for døren og ventede :smiley: Hvis du fiinder sådan en kat - så køb den :smiley:

[QUOTE=Margrethe;848484]Spring ud i det…

Hvis du fiinder sådan en kat - så køb den :D[/QUOTE]

Nemlig. Jep. :slight_smile: OK. Hmm!.. ARGH… ja… mjo… thhhii!!. ja…!!

Nu kører jeg op og hilser på dem igen i aften - så må jeg jo lige se ad, om de opfører sig på samme måde som første gang… Jeg kan jo ikke være bekendt sådan at ignorere, hvis jeg kan være nogle søde små batkattetøsers store kærlighed!.. Det forpligter squ da! - jo, og så ham den røde… Hmmm…

For en sikkerheds skyld kan du jo lige nappe dine catnipbukser på :cool:

:høhø::høhø::høhø:

Hvad er det nu dit bruger navn er og hvad man siger om det…man kan ikke nøjes med én :lol:

Der er en grund til man siger at katte vælger sine slaver og ikke mennesket der vælger katten :stuck_out_tongue: