Hmmm.. Når man bliver valgt?

Vi overvejer jo seriøst kat nr. 5… Og er blevet enige om at “crazy”-stadiet først indtræder efter kat nr. 10…

fantastisk - så har jeg tid at løbe på

Og jeg må her påpege at kastrater og huskatte naturligvis ikke tæller med :cool2:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;851119]Og jeg må her påpege at kastrater og huskatte naturligvis ikke tæller med :cool2:
VH
Susanne[/QUOTE]

Er det noget, man kan få på skrift? :gruble:

Det har du jo lige fået - er du syg? - du plejer da ellers at være skarp nok :høhø:

Jaja, du trykker bare på print :slight_smile:
VH
Susanne

…ja, den roterer vist lidt langsomt her til aften :høhø:

[QUOTE=Susanne W;851131]Jaja, du trykker bare på print :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Okay tak - og det siger du først nu :venter:, hvor jeg endelig langt om længe havde
fået skærmen placeret nogenlunde inde i scanneren.
:argh:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;851135]Okay tak - og det siger du først nu :venter:, hvor jeg endelig langt om længe havde
fået skærmen placeret nogenlunde inde i scanneren.
:argh:[/QUOTE]
Ja sorry - men det er fordi jeg egentlig er på arbejde og en gang imellem lige må smutte hen og passe baren lidt, så smutter der lidt detaljer :slight_smile:
VH
Susanne

Ah DEN kan jeg li’! Så er jeg jo kun halvvejs! (selvom mine børn er begyndt at kalde mig crazy Cat Lady… men jeg har jo mit fine klistermærke til at bevise at … vel er jeg ej L)

Jeg har vist længe passeret det stadie :ups:

Altså, jeg kender nogle par, der har over 10 katte - PER/EXO, at that - og de er altså hujende normale ifht så mange af os andre :ups:
Pæne rene hjem, fine rene haver, alting spick and span, ikke at jeg fatter, hvordan de klarer det :?
Kattetosser:? Jeg ved ikke, om den del af normaldanmark, der har det ligeså fint uden katte, ser sådan på det.

Og så er der os, der ta’r det lidt mere, som det nu kommer.
En af de detaljer, der gjorde min gamle bedsteveninde til bedsteveninde var, at hver gang vi var inde på hverandres kollegieværelser, så kom replikken "ja, undskyld, her roder, men det " - og så sagde vi i munden på hinanden “ved du jo”/“pyt med det, det gør der også hos mig” og så grinede vi!

Men man bestemmer jo selv, hvor meget kattene skal præge hjemmet. Jeg har da haft flere venner på besøg, hvor de end ikke har bemærket gulv-til-loft træet.
Det, der falder i øjnene her, er mere mængden af bøger - og sytøjsdyngerne… :ups:
Men jeg har jo også bare persere - 2 rolige og halvgamle sofapuder-med-øjne :p:høhø:

Jeg mødte for nogle somre siden en kat, der simpelthen smed sig i mine arme. Ventede længe på ham, men en anden endte med at kapre ham. Så bliver du valgt, så slå til, med det vuns!
Ellers vil det altid være “the one that got away”.
Indtil man bliver valgt næste gang :hjerte:
(:bebe::fløde1:)

Så skør og kattegal har mere med skør end med antal katte at gøre IMHO. Jvf programmerne om de arme “hoarders”. Jeg har ondt af dem, for jeg ved, hvor let, det kan skride, og at det kan være svært at be’ om venners hjælp. Men intet er lettere end at rydde op i andres rod :høhø:

Hvis der er noget, der roder i dit hovede, så kender du sikkert et par stykker, der kan træde til, mens du træder vande :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;851119]Og jeg må her påpege at kastrater og huskatte naturligvis ikke tæller med :cool2:
VH
Susanne[/QUOTE]

Damn… så har jeg ingen katte!!!

Nujjj… så er der plads til den der krøllemis… og pixien… og en rigtig kat, aka skovser… og… og …
Og når så de bliver afmonteret (hvilket er betingelsen for at bo her), så er der plads igen til en rigtig kat og… og… og… og …

Tak Susanne :wink:

Insanity is relative. It depends on who has who locked in what cage. ~ Ray Bradbury

Hvad mere kan man sige :høhø:

[QUOTE=Gucci;852107]Insanity is relative. It depends on who has who locked in what cage. ~ Ray Bradbury

Hvad mere kan man sige :høhø:[/QUOTE]

Han er genial. Mange, mange sande ord, og et utal af gode historier.

[QUOTE=Ann K;852088]Damn… så har jeg ingen katte!!!

Nujjj… så er der plads til den der krøllemis… og pixien… og en rigtig kat, aka skovser… og… og …
Og når så de bliver afmonteret (hvilket er betingelsen for at bo her), så er der plads igen til en rigtig kat og… og… og… og …

Tak Susanne ;)[/QUOTE]
selv tak - we aim to please :slight_smile:
VH
Susanne

Du må da vist også ha’ det her …

(og så går det til et godt formål)

:slight_smile:

ja, daffy valgte ihvertfald mig dengang for snart 16 år siden, jeg skulle ihvert, fald ikke ha en kat , men det var han ligeglad med, for jeg var den udvalgte og det kunne der ikke laves om på. så sådan blev det og det var skam heller ikke så tosset. daffys ord og meninger var lov og man kunne indordne sig el lade være, han fik sin vilje i den sidste ende

Da vi i sin tid skulle omplacere Ronja, Millys mor, var vi ret spændte på, hvordan hun ville opføre sig, når den (forhåbentligt) nye ejer kom for at se hende. For hun var ellers ikke en kat, der brød sig om fremmede - og på det tidspunkt var hun tilmed stresset og kuet af sin fertile datter…
Men fra det øjeblik hendes nye menneske trådte ind ad døren, var hun som forandret og klæbede til ham. Da de skulle gå, sad hun allerede i kassen, så der var ingen tvivl om, at hun havde valgt at tage med.
Ronja blomstrede op igen som enekat og fik 12-13 gode år som elsket forkælelsedyr i sit nye hjem. :slight_smile:

Hvis katten har valgt dig - så har du intet valg :høhø: