Hobby Odense 26/8

Ja jeg bliver simpelthen nød til at lave en tråd for jeg kan slet ikke få mine arme ned :høhø:

Jeg er så overrasket.
Jeg havde Rothes Lukas og Kassilan Naiad med. De elskede simpelthen når publikum kom og gramsede på dem, der findes ikke noget der er mere hyggeligt.

Lukas fik præmire for hans finde blotched mønster :slight_smile:

Som et chok blev de begge nomineret :høhø:
Lukas blev Bedste Ungdyr
Naiad blev Bedste Killing

Jeg er bare så glad :wehu:

Godt nok er det en hobby udstilling, men det betyder så meget for mig alligevel :smiley:

Tillykke til alle jer andre med jeres resultater

Tak til Min Ven Katten og internatet i Odense for en hyggelig og velorganiseret udstilling med god tid til at snakke med ligesindede - både udstillere og besøgende. Den kommer vi bestemt også til næste år. :ok:

Og tillykke til alle med resultaterne og en god dag. :slight_smile:

TILLYKKE:wehu:
Hvor er det flot:)

Ja tillykke igen til dem begge to :smiley: Det var da lidt af en høst du skulle ha’ fragtet hjem :tihi:

Jeg har også haft alletiders skjønne dag.
Tak til Hanne og Sonja (og alle de andre der har slidt måsen i laser for at stable denne hobbyudstilling på benene) og tak til I der hjalp i standen så jeg kunne få lidt middagsmad. Tak for de fine kattegale-t-shirts og for den flotte foderdims som blev solgt i løbet af nul komma 4, og tak for hjørnekattebakken.
Tak for alle købene der indbragte til ca. 3-4 hittemis og tak til Tina/gizzenmis der hjalp med at pakke ud OG især ned.
Tak til de to søde mænd der tilbød at slæbe tingene ind imorges. Jeg kender Jer ikke, men det var SÅ sødt af Jer.
Jøsses, jeg er brugt, men det har været en fantastisk dag…lov mig I gør det om næste år igen

…og tak til Spike der afprøvede nullerputsengene for så at vælge den jeg havde gættet, han ville vælge…man kender vel sine linier, fnis (det var den største og den han kunne være ordenligt i uden at skulle slå en krøllebob på sig selv.
Den kan var en omvandrende formidabel reklame på hans race, hurra

Ja jeg får jo så nok først armene ned om en 14 dages tid.

Min dejlige Chippe blev killing nr 2

Mine dejlige Charlie blev valgt som dommerens favorit og blev killing nr 3…nå ja så løb han lige med titlen Mis Odense :slight_smile:

Henriette - FEDT!!:flag: Hvor er det bare sejt og godt gået :rock: og så med dem begge to!:smiley:
Kan godt forstå at du er rigtig stolt nu, jeg ville også være ved at revne, hvis det var mig! Og så lige god reklame for europeen også nu vi er igang :tihi:

Lone - Ej hvor er det da også bare flot! Stort tillykke til jer også :flag:

Tillykke til jer alle.

Jeg og min mor vil også sige tak for en super skøn og mega hyggelig dag, og det er ikke sidste gang vi kommer på en hobby udstilling…
Det var et stort arbejde alle de frivillige havde præsteret og det skal de har stort ros for.:smiley:
Ja vi nød jo i fulde drag dagen med at snakke med ligesindet og men også en super skøn kontakt med publikum :smiley:
Ja og vi var da meget stolte da Miss Cody blev Bedste hunkastrat for hun var på scenen med nogle super smukke kastrater :D.
Ja og min Spike dreng fik en anden plads i kategori II publikums yndling. :smiley:

Vi siger også tak, den der nullerputseng var lige i øje efter Spikes mening , efter han havde prøvet at presse røven ned i en af de mindste du havde med , og hans mor måtte jo opgive den der smukke lilla du havde med , for den synes Spike ikke var sagen , man kan hvis godt se hvem der havde bukserne på i dag :tihi::tihi::tihi:

[COLOR=“black”]Den kan var en omvandrende formidabel reklame på hans race, hurra[/COLOR]

Åh han nød det i fulde drag og jeg tror kun han var i buret sammenlagt i 40 min .ellers så var han ude at vælte sig i publikum, vi var ude går , ja han fandt et bord hvor han væltet sig rundt og til sidst lå han på bordet for an mig i sin nye nullerputseng, for man skulle jo ikke går glip af nogle hænder der kunne nusse :tihi::tihi::tihi:
Det var en store glæde at se ham nyde det så meget :smiley:
Og Miss Cody nød dagen og opmærksomheden lige så meget som Spike :smiley:
Catharina valgte at sove dagen væk hun synes to udstilling weekender lige efter hinanden var i overkant , så det var godt man havde en god bur at sove i , men folk synes nu hun så så nuttet ud mens hun sov med alle fire stikker lige i vejret :smiley:

Vi har også haft en skøn dag i Odense - og helt smeltet væk kan jeg jo så ikke være når jeg kan skrive her :høhø:

Junior prøvede for første gang at stille op som veteran og endte med en placering som 3. sødeste veteran. Som hankastrat fik han ingen placering, til gengæld havde Lars Seifert-Thorsen fået til opgave at uddele de sjove sideklasser og han pegede på Junior som udstillingens største kat.

Så to gange nåede vi at runde scenen inden dagen var omme.

Tillykke til jer andre med de fantastiske resultater, det var altså en fryd at sidde og se sceneshowet og genkende Kattegalekat efter Kattegalekat på podiet eller i opløbet. Det er altså lidt sejt :rock:

Og så stort tillykke med alle i andres flotte resultater :smiley:

Stort tillykke til jer allesammen med dagens resultater, selv var jeg et smut forbi og hilse på :slight_smile:

Der var så skøn en stemning foruden dejlige mennesker jeg har lært at kende og smukke katte, det smittede lidt så her er der seriøs overvejelse om at deltage til næste år :slight_smile:

Åh Camilla det synes jeg, at I skal gøre det har være en super dag :smiley:
Det kan kun anbefales :smiley:

Tillykke med de fine resultater :thumbup: Det lyder også som om I alle har hygget jer :slight_smile:

Tillykke med de flotte resultater :ok: Det lyder som om i har haft en kanon dag :slight_smile:

Jeg havde gså e god dag og gynt fik reklameret rigtig godt for selkirk rex racen:) Han var på scenen 3 gange. Først som yngste killing, så som killing nr 4 hos dommerne og til sidst halvsovende som publikum favorit nr 1 i kat 3 :smiley: Han tog det hele i stiv pote så det var jo lækkert.
Filur blev nr 4 huskat og veteran men brugte det meste af dagen på at putte i sin iglo.
de 3 andre katte hyggede i buret, men Kyrie var lidt humør syg så endte med at dele bur kun med Fjummer da de andre var dumme idag ifølge hende.
Så jeg er rigtig glad og vi havde en hyggelig dag :slight_smile:

Stoooor tak til alle der hjalp Sonja og mig (Hanne) med at stable udstillingen på benene, både til alle vore frivillige hjælpere samt til alle jer udstillere og til Brita for at stille op med Hittekat-standen. Uden jer og al den hjælp vi får kunne det ikke lade sig gøre.

Og ja, det bliver helt sikkert gentaget - en gang til næste år efter sommerferien…

Tak til alle for at pynte jeres bure så flotte i temaet - sol og sommer - det gør det hele mere festligt.

Også en stor tak til Marianne, Lars, Annette og dyrlæge Margaretha Bek - vi bliver altid helt rørt over den flotte opbakning vi får og håber at alle havde en hyggelig og afslappet dag i “kattens tegn”.

Mange glade og trætte potedask til jer alle

Spindende hilsner Hanne og Sonja

[QUOTE=HanneJ;927540]Stoooor tak til alle der hjalp Sonja og mig (Hanne) med at stable udstillingen på benene, både til alle vore frivillige hjælpere samt til alle jer udstillere og til Brita for at stille op med Hittekat-standen. Uden jer og al den hjælp vi får kunne det ikke lade sig gøre.

Og ja, det bliver helt sikkert gentaget - en gang til næste år efter sommerferien…

Tak til alle for at pynte jeres bure så flotte i temaet - sol og sommer - det gør det hele mere festligt.

Også en stor tak til Marianne, Lars, Annette og dyrlæge Margaretha Bek - vi bliver altid helt rørt over den flotte opbakning vi får og håber at alle havde en hyggelig og afslappet dag i “kattens tegn”.

Mange glade og trætte potedask til jer alle

Spindende hilsner Hanne og Sonja[/QUOTE]

Jeg må sige da jeg så alle præmierne der var så smukt stillet op ved scenen blev jeg imponeret, for hooold da op et arbejde der er lagt bag…det vidner den præmieindsamling en del om. !