Hobby udstilling i Egå

Super, ja så lige listen. Bliver godt at se jer, selvom det er lidt trist at der kun kommer to briter :frowning:

Hold da op det var goddt nok ikke mange, troede der kom 4… Se Eva, et tegn på at du hellere må få dig en brite, for så havde der jo været flere!! :smiley:

Bamse - haha, ja det må jeg vel. Eller også bare punke dig lidt mere, så du i fremtiden kommer og viser dine frem. Apropos dine - hvordan går det med familieforøgelsen? Tine fortalte jo at du ikke komme til Hornslet fordi du slet ikke kunne løsrive dig? :slight_smile:

Hehe… Jeg glæder mig til at se jer alle til en hyggelig dag…
Registrede også på listen, at det kun er mig, som har britter med…:slight_smile:

Eva - Det går super godt, Bamse kan slet ikke undvære Basil, og når han kan komme til det putter han sig til ham og han får også lige en vasketur og tumletur hvis Basil ikke siger fra :slight_smile: Det er MEGET hyggeligt! Har ogsålavet en tråd med billeder af ham!

jeg kommer med min PEB og min lille skrighals orientaler

Laina - Den tråd må jeg lige finde så, men super fedt at høre :slight_smile:

Tak for en god dag det var rigtig hyggeligt :slight_smile:

vi blev nød til at gå en halv time før for min veninde synes ikke det var så spændene til sidst så vi fik lov til at gå. men det var jo et helt mini kattegale træf:)

Hehe, ja det var rigtig hyggeligt…:slight_smile:

ja, det var nemlig rigtig rigtig hyggeligt, osse selvom jeg kun var med som “tilskuer”
syntes det var rigtig rart at få snakket med folk man ellers kun møder på udstillinger under lidt mere rolige forhold.
det sjove var så at selvom det var en katteudstilling var det nu eva´s kærestes slange der var det største trækplaster, måske fordi den har bosat sig på kira´s mave

Ja tak for en hyggelig dag alle sammen :rock:

Annette: Jeg håber du er blevet færdig med den “menneskelige furminator” :p-høhø

[quote=KKH;160560]Ja tak for en hyggelig dag alle sammen :rock:

Annette: Jeg håber du er blevet færdig med den “menneskelige furminator” :p-høhø[/quote]

hehe jeg har faktisk aldrig set en bruge en fnug rulle så ofte. troede min kæreste var skrap med sådan en men han har da fundet sin overmand:tihi:

Nej, hun gjorde det nu meget godt… :tihi:

joooo, det må man sige, tror endda hun nåede at få gang i rulle nr 2 osse-høhø

:027: yes, yes, tror du har ret…

-Også dejligt at vide hvad hun vil blive glad for, hvis hun engang skulle have en gave…
Hmmmm… hvor længe mon 100 ruller ville holde…

Jeg ville også bare lige sige tak for i dag! Og jeg skal helt sikkert også have mine med til sådan en hyggestund en dag, inden de måske skal prøve en rigtig udstilling.

johhny - tusind tak - 5 mennesker- 5 katte- 1 slange- to kufferter og 20 kg RC kan bare ikke være i en renault clio ! johhny reddede os !

og tak for hele dagen !!!
og nu vil jeg godt være lidt pivet og sige at jeg ALDRIG igen fester med casper(eva’s fyr) og det slæng. klokken ½5 er ikke godt for små piger- og det er white russians heller ikke !

SÅ HOLDER I !!!

Bare fordi man er lidt hys og velsoigneret skal man bare drilles :ups:

100 ruller… hmmmm… en måneds tid eller 2, tror i ik?

Mor Kia… nyreslag til dig for at bringe det op… lav selv din yoda kage
-admin

Heheh, Kira!! Når man blander 50/50 i sine drinks er man selv uden om det :smiley:

[quote=Dk Kefir Annette;160665]SÅ HOLDER I !!!

Bare fordi man er lidt hys og velsoigneret skal man bare drilles :ups:

100 ruller… hmmmm… en måneds tid eller 2, tror i ik?

Mor Kia… nyreslag til dig for at bringe det op… lav selv din yoda kage
-admin[/quote]

UPS :ups: Det kunne jo være det er fordi jeg er misundelig, og ønsker at noget af din pertentlighed kunne smitte af på mig. :smiley: