Hobbyudstilling i horsens hjælp

er der nogle der ved hvornår det er og hvor det er mine piger vil gerne ud og kigge men kan ikke finde ud af hvor det er
knus fra lenew

Søndag den 9 november i følge kattegales kalender men jeg ved ikke hvor…sorry

tak birtheras
ja jeg kan åbenbart ikke finde ud af hvor det er er ikke så god i cyber verdenen

nu har vi tilføjet stedet i eventen så alle kan være med :slight_smile:

det er

Bygholm Landbrugsskole,
Hattingvej 49,
8700 Horsens

miss t mange tak nu har jeg sat og googlet det men kunne ikke finde noget
jeg bor 10 min fra bygholm landbrugsskole så vi kommer der over og se misser nu bliver mine piger glade

du er meget velkommen :slight_smile: rigtig god tur :slight_smile: hvisdu har lyst - så tag meget gerne et par billeder fra udstillingen og læg herind

det er altid super hyggeligt med nye katteoplevelser :slight_smile: og giver vores læsere lyst til at tage med en anden god gang :slight_smile:

det skal jeg nok
vil ikke love for kvaliteten for skal have 3 piger med på 6 .7 og 8 år så jeg får noget at se til ggg

Jamen Lene, så tager du bare manden med og siger han skal tage billederne -høhø

ja men han har desvære ikke tid vi er ved at få sat vinduer i og så gider vi ikke være hjemme det er jo ikke lige frem varmt når alle vinduer i det halve hus ikke er i så vi tager der over og hygger os med at se på en masse lækre katte og når vi engang kommer hjem igen håber jeg der er kommet vinduer i igen og han har skruet op for varmen

frøs nummeren af igår da vi fik i i køkkenet

Er der nogen herindefra der skal usdtille?