Hobbyudstilling Norsk Skovkattering 11. februar

[QUOTE=DK Mammarazzi;770326]Okay tusind tak Jane og Pia :wink:
Men man skal vel stadig tilmelde i sin klasse og op imod katte i samme klasse ikke :?[/QUOTE]

Nej, du tilmelder bare kattene :slight_smile:

Så er vores tre slyngler tilmeldt :slight_smile:

Jeg kunne godt finde på at dukke op med Dooley og Inca.

Endnu har jeg jo bare hverken Inca eller hendes stamtavle sååååå :? (Henter Inca d. 20. januar i Spanien)

Annie - hjælp !! Hvad gør jeg så?
Kan jeg tilmelde Dooley og så eftertilmelde Inca, som jeg jo nok ikke når at få en Felis Danica stamtavle på inden udstillingen, eller er Inca udelukket fra den udstilling?

[QUOTE=PiaR;770349]Her lader dommerne lader sig ikke æde :slight_smile:
Snus klarede det i hvert fald ikke Prismen :smiley: :smiley:

Så kom!
Jeg vil SÅ gerne se basserme - jeg har jo en svaghed for klassiske NFO’er.[/QUOTE]

Jeg ville elske at tage hende med… men jeg må indrømme at jeg ikke stoler for fem flade ører på hende! Og så skal man bare lade katten være hjemme :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;770410]Jeg kunne godt finde på at dukke op med Dooley og Inca.

Endnu har jeg jo bare hverken Inca eller hendes stamtavle sååååå :? (Henter Inca d. 20. januar i Spanien)

Annie - hjælp !! Hvad gør jeg så?
Kan jeg tilmelde Dooley og så eftertilmelde Inca, som jeg jo nok ikke når at få en Felis Danica stamtavle på inden udstillingen, eller er Inca udelukket fra den udstilling?[/QUOTE]

Jaaaa - så kan du også se Wrappe!

Ja :juhu:og dig og Snus og alle de andre:heya:

[QUOTE=DK Lindvig;770410]Jeg kunne godt finde på at dukke op med Dooley og Inca.

Endnu har jeg jo bare hverken Inca eller hendes stamtavle sååååå :? (Henter Inca d. 20. januar i Spanien)

Annie - hjælp !! Hvad gør jeg så?
Kan jeg tilmelde Dooley og så eftertilmelde Inca, som jeg jo nok ikke når at få en Felis Danica stamtavle på inden udstillingen, eller er Inca udelukket fra den udstilling?[/QUOTE]

Du tilmelder hende bare Hanne :slight_smile:

Du søger jo FD stamtavle til hende lige så snart du har hende hjemme, så den er søgt når showet løber af stablen :slight_smile:

Tak Annie

I øvrigt så har Dooley jo lige været på besøg hos Whiskey, så hun skal ingen steder :dokdok: og :pose:Hun er jo forhåbentlig drægtig.

[QUOTE=DK Lindvig;770410]Jeg kunne godt finde på at dukke op med Dooley og Inca.

Endnu har jeg jo bare hverken Inca eller hendes stamtavle sååååå :? (Henter Inca d. 20. januar i Spanien)

Annie - hjælp !! Hvad gør jeg så?
Kan jeg tilmelde Dooley og så eftertilmelde Inca, som jeg jo nok ikke når at få en Felis Danica stamtavle på inden udstillingen, eller er Inca udelukket fra den udstilling?[/QUOTE]

Skal man vise stamtavler på en hobbyudstilling?

Husk at være opmærksom på vaccinationerne, Hanne. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad din plan er, men vi giver PP en 3. vaccine, når vi får hende hjem, og det skal jo stadig være 15 dage før.

Inca er fuldt vaccineret. Hun har kørt et “specielt” vaccinationsprogram, der har strukket sig over længere tid idet opdrætteren ikke ønsker at give multivacciner til sine katte.
Det er bla. også derfor, at vi først kan hente hende nu, hvor hun er godt 4 1/2 måned, men tak for din søde tanke :slight_smile:

Om Inca skal have en 3. vaccination, finder jeg ud af sammen med min dyrlæge, men i så bliver det ikke før efter udstillingen.

I øvrigt går jeg da ud fra, at man skal vise en stamtavle. Ellers kan look-a-like-katte jo også udstilles, og det er vel ikke meningen på lige præcis den udstilling.

Hmmmm det skal jeg da lige tænke over :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;770514]Skal man vise stamtavler på en hobbyudstilling?
[/QUOTE]
Nej - og det skal man heller ikke på en international udstilling. Den eneste grund til at tage den med skulle være hvis man har vaccinationerne på bagsiden af stamtavlen.
VH
Susanne

Ihhh jeg gad godt med med begge skønheder.
Må se om jeg kan overtale manden til at komme med, for ville være noget nervøs ved at skulle komme helt mutters alene og måske ikke kunne finde vej :smiley: haha Åh jeg kender mig bare.

:gruble: Gud ved om de der står for udstillingen,kunne tænke sig der var en Hittekattestand med en masse fine katteting og sager:ups:
Jeg har under en time til Vejle og det ville være superfint at tjene flere penge til årets hittemisser.

[QUOTE=kamikaze;770936]:gruble: Gud ved om de der står for udstillingen,kunne tænke sig der var en Hittekattestand med en masse fine katteting og sager:ups:
Jeg har under en time til Vejle og det ville være superfint at tjene flere penge til årets hittemisser.[/QUOTE]

Det lyder da som en genial ide - snak med Anne Hyttel Nielsen :slight_smile:

OK…for NFO’er kan med garanti også lide nullerputsenge, legetøj, hængekøjer, nullerputposer, fjer, fasanfødder og en masse masse mere.
Jeg kontakter hende efter week-endens strabasser.
Jeg har forøvrigt prøvet at finde hvor det er i Vejle, men syntes ikke rigtigt det er lykkedes

[QUOTE=DK Lindvig;770590]Inca er fuldt vaccineret. Hun har kørt et “specielt” vaccinationsprogram, der har strukket sig over længere tid idet opdrætteren ikke ønsker at give multivacciner til sine katte.
Det er bla. også derfor, at vi først kan hente hende nu, hvor hun er godt 4 1/2 måned, men tak for din søde tanke :slight_smile:

Om Inca skal have en 3. vaccination, finder jeg ud af sammen med min dyrlæge, men i så bliver det ikke før efter udstillingen.

I øvrigt går jeg da ud fra, at man skal vise en stamtavle. Ellers kan look-a-like-katte jo også udstilles, og det er vel ikke meningen på lige præcis den udstilling.[/QUOTE]

Det var også kun i tilfælde af, at du skulle være opmærksom på det :slight_smile: Vi har bestilt vaccination til hele banden d. 27. januar.

[QUOTE=kamikaze;770944]OK…for NFO’er kan med garanti også lide nullerputsenge, legetøj, hængekøjer, nullerputposer, fjer, fasanfødder og en masse masse mere.
Jeg kontakter hende efter week-endens strabasser.
Jeg har forøvrigt prøvet at finde hvor det er i Vejle, men syntes ikke rigtigt det er lykkedes

[/QUOTE]

Du kan læse om arrangementet på www.norskskovkat.dk :slight_smile:

Bygningen, Ved Anlægget 14B, 7100 Vejle

[QUOTE=ThildeL;770927]Ihhh jeg gad godt med med begge skønheder.
Må se om jeg kan overtale manden til at komme med, for ville være noget nervøs ved at skulle komme helt mutters alene og måske ikke kunne finde vej :smiley: haha Åh jeg kender mig bare.[/QUOTE]

Du skal da med, hobbyudstillingerne er SÅ hyggelige :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;770936]:gruble: Gud ved om de der står for udstillingen,kunne tænke sig der var en Hittekattestand med en masse fine katteting og sager:ups:
Jeg har under en time til Vejle og det ville være superfint at tjene flere penge til årets hittemisser.[/QUOTE]

Jeg tror Anne vil blive glad for at høre fra dig :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;770947]Du kan læse om arrangementet på www.norskskovkat.dk :slight_smile:

Bygningen, Ved Anlægget 14B, 7100 Vejle
[/QUOTE]
Tusind tak for linket.
Jeg har søgt på adressen men fik intet…mystisk. Jeg prøver igen