Hobbyudstilling Sorø

Colourpointen afholder hobbyudstilling i Sorø.
Den 7 oktober.

Kom og vær med til en hyggelig hobbyudstilling.
Se mere under DET SKER på:
www.colourpointen.dk

Mangler I en stand med misseting?..:ups:

Stand kan vi da altid bruge. Så er vi billige i priser :stuck_out_tongue:

ok…hvornår skal i have endelig besked.
koster standen penge eller donationer
kan kun skrive med småt
simba 41 ligger hen ad min venstre arm…begge sover

[QUOTE=kamikaze;941661]ok…hvornår skal i have endelig besked.
koster standen penge eller donationer
kan kun skrive med småt
simba 41 ligger hen ad min venstre arm…begge sover[/QUOTE]

Har sendt dig en PB.

Tænker om der mon er et rum i nærheden af hvor udstillinge forgår, hvor jeg kunne låne en plads og tage billeder? :ups:

Er ikke helt klar over det, men undersøger lige. Tager en snak med hende der har kontakten til skolen.

Mange tak. :slight_smile:

Der er ikke mulighed for tilstødende lokale, desværre.

Der kan stadig tilmeldes hobbyudstillingen, hvis der er noget der skulle have lyst.

JAAH, kom nu…det bliver visseligt og misseligt sjovt

pppsstttt har du set på sponsersiden ?

Ok, det var ærgerligt - Men tak for hjælp og svar!

Nogle der skal med og kommer forbi Give/Billund og kan have mig og nogle katte med. Kunne jo være hygsomt hvis det lykkes for mig i år :kryds:

hvad er sidste tilmelding?

d.01.10.12 er sidste frist, kan godt hvis der går en dag over hvis du får brug for en dag mere, men vi skal jo nå at lave katalog og trykke det.

AI hvor fint :ok:. Jeg skal sy sengene/transporttæpperne der skal sælges m.m. imorgen.
Tror også jeg måske kan nå to sæt burgardiner og de bliver så billige, det er flovt :ups:…især det ene. Det er rosa.
Jeg håber godt nok folk kommer med den store pengepung, for p.t. fosser pengene ud af hittekattekontoen så det ligner et vandfald:uha:
Kors, jeg skal tidlig op på næste søndag for der er 2 en halv time over til Sorø og det tager jo også tid at stille standen op.
HVIS nogen skal have noget spicifikt og vil spare porto så er chancen her.
Eller hvis jeg skal sy et eller andet, så er det bare om at sige til

Hvem laver dyrlægecheck? Er det hende den rødhårede, der også udstiller (og som jeg ikke kan huske navnet på :))?

Når jeg så kigger på hjemmesiden for at se, hvad det koster, kan jeg jo se hendes navn :slight_smile:

Eftersom jeg går stærkt ud fra at det er hende, I bruger som dyrlæge, vil jeg tage en snak med en ung cremebolle og høre, om han vil med ud og køre en tur næste weekend :slight_smile:

Mette? blomstermarkens?

Sød orientalsk langhårs opdrætter