Hobbyudstilling?

OK… jeg skal hjælpes… Hvad er en hobbyudstilling lige for en størrelse?

Jeg kan se der er dommere hvor man får en bedømmelse med ingen certifikat - fint nok med mig. Men … hvad jeg ikke kan hitte ud af er hvad det koster at være med? For jeg har jo nærmest fået ordre på at komme med til den i Odense L og det vil jeg da også gerne… hvis altså jeg kan finde hoved og hele på det :slight_smile:

“bedømmelsen” din kat får er helt og aldeles bare for hygge. Dommeren vælge den sødeste, blødeste, mest stribede …ja altså helt for sjov. Her er lige en Spiseseddel for hobbyudstillingen i Odense http://www.minvenkatten.dk/download/spiseseddel.pdf jeg håber du kommer, for det er altså mægtig hyggeligt :slight_smile:

Ihh jeg håber du kommer til Odense

Jeg bruger hobbyudstillingerne til at vise racen frem og vise folk at jeg altså er her (som opdrætter)
Og så er det et helt andet publikum end på de almindelige udstillinger.

Jeg ville gerne have været med, men det ligger mig lidt for tæt på udstillingen i Flensborg :ups:

Ja det er tæt på Flensborg. Men den kan jeg jo så ikke komme med på… Og nu er det allerede mere end en uge siden jeg var i Herning… jeg har abstinenser…

Jamen så må jeg jo hellere få tilmeldt mig :slight_smile: Det er jo rørende billigt :slight_smile: (og med lidt held er Adelies nye burgardiner færdige til den tid… så kan de få deres premiere der :))

[QUOTE=TrekkieGrrrl;891921]Ja det er tæt på Flensborg. Men den kan jeg jo så ikke komme med på… Og nu er det allerede mere end en uge siden jeg var i Herning… jeg har abstinenser…

Jamen så må jeg jo hellere få tilmeldt mig :slight_smile: Det er jo rørende billigt :slight_smile: (og med lidt held er Adelies nye burgardiner færdige til den tid… så kan de få deres premiere der :))[/QUOTE]

Det er nu ikke så slemt med de tætte udstillinger… Jeg har også abstinenser efterhånden, var ikke afsted her i weekenden men skal da nok nå at blive træt i august

4/8 - Dragør: Alley, Lukas og Naiad
18+19/8 - Flensburg: Alley
26/8 - Odense: Sherry, Lukas og Naiad

Jeg synes der er rigeligt i august hehe

[QUOTE=Henriette;891925]Det er nu ikke så slemt med de tætte udstillinger… Jeg har også abstinenser efterhånden, var ikke afsted her i weekenden men skal da nok nå at blive træt i august

4/8 - Dragør: Alley, Lukas og Naiad
18+19/8 - Flensburg: Alley
26/8 - Odense: Sherry, Lukas og Naiad

Jeg synes der er rigeligt i august hehe[/QUOTE]

Vi mødes jo i Flensborg :høhø:

Så har Fru Hermann og jeg bestemt os for at prøve en hobby udstilling ,det har vi jo aldrig prøvet endnu.
Så vi har sendt en tilmelding afsted og stiller med vores rød hvide hold, hvis der stadigvæk er plads vel og mærke.
Det håber vi og så vil vi glæde os til en hyggelig dag i godt selvskab.

Er der nogen der ved hvor meget plads der , fru Hermann og jeg skulle gerne have vores gode stole med så vi kan holde til hele dag.
Skroget er ikke som det har været ,desværre ældre end sindet:S

Hvem arrangerer hobbyudstillingen i Odense d.26.8.:? Hvor kan man læse mere:?

Min Ven Katten
Der er spiseseddel i indlæg 2 :slight_smile:

Har prøvet det med hobbyudstilling en enkelt gang for nogle år tilbage - meeeen har godt nok fået ordre på at ankomme i Odense også - meen der er lidt vel langt sys jeg… også kniber det også med udstilingskræ i huset lige nu.,…

Skulle der ske at være nogen der kunne tænke sig selskab i bilen af mig og Junior, helst fra Randers, men ellers evt. med opsamling ved pendlerparkeringen ved motorvejen v. Tilst, må I gerne lige sige til. Transport er jo en ret vigtig del af overvejelserne i forhold til at komme helt til Odense og hjem igen.