Hobro - Dragør

Jeg vil utrolig gerne til Dragør søndag d 10/8

Men tænkte om nogen vil med? Jeg skal blot have en kat med så fylder ikke voldsom meget.
Turen er ret dyr hvis man køre alene

Jeg ligger gerne bil til og kan evt samle op på vejen fra Hobro.

Hej Henriette :slight_smile:

Jeg vil muligvis gerne med, hvis du har plads i bilen til en stor kasse :wink: Ellers kan vi muligvis køre i min bil :smiley:

jeg vil måske også gerne med… skal bare have 1 enkelt lille kategori 4 killing med… (: og en lille taske…

Pernille og jeg er blevet enige om at tage begge dage derovre :slight_smile: så kørsel er tidligt lørdag nat/morgen

hvad gør i med overnatning derover ?

Bilen er desværre fuld.
Har jeg lige erfaret. Beklager

Hej Tanja :slight_smile:

Vi skal bo på Dragør Fort Hotel. Det er ok i prisen, og det koster ikke noget at have kat med. Vi havde ellers tænkt os et luksustilbud - indtil kat kostede 500kr. ekstra…
Vi skal køre i min lille Picanto, og da John Bøwes også skal med, er der desværre ikke plads :frowning: Håber at se dig derovre alligevel :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1185012]Hej Tanja :slight_smile:

Vi skal bo på Dragør Fort Hotel. Det er ok i prisen, og det koster ikke noget at have kat med. Vi havde ellers tænkt os et luksustilbud - indtil kat kostede 500kr. ekstra…
Vi skal køre i min lille Picanto, og da John Bøwes også skal med, er der desværre ikke plads :frowning: Håber at se dig derovre alligevel :)[/QUOTE]

Tror ikke jeg kommer derover, når ikke der er nogen at køre sammen med… det bliver alt for dyrt at tage turen alene…

Jeg har overvejet at tage derover som tilskuer lørdag for at se, hvad de øboere har af OSH … det kan jo være, nogen har noget der falder i min smag…hvornår er der sidste tilmeldingsfrist?

25/7 såvidt jeg har kunnet finde frem til