Høflighed i haven

Ååååhhhrrr FF, du er simpelthen så god til at fange super gode billeder af de dejlige misser!

De hygger sig rigtig sammen :wink: ej det er kanon fanget det med Rags og sommerfuglen :thumbup:

Mange tak, Helle. Der går mange fejlskud til for hvert, der ender her. :slight_smile:

Mange tak, Yvonne. Sommerfuglen sad på fliserne og Rags lidt væk. Jeg nåede kun lige at få skudt, da han sprang. Det er blevet lidt rystet men brugbart, fordi det fortæller sin historie. :slight_smile:

Som opdrætter af Rags og hans fodervært hans første godt 5 år - så elsker jeg at se den udvikling der sker med ham hele tiden og mellem
ham og Snehvide. Der er simpelthen ikke noget bedre for en opdrætter end når de “gamle” avlskatte finder sådan et superhjem
som Rags har hos jer. Tak igen og igen. Jeg ville ønske jeg kunne klone dig :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Teresa Guldager;1118459]Som opdrætter af Rags og hans fodervært hans første godt 5 år - så elsker jeg at se den udvikling der sker med ham hele tiden og mellem
ham og Snehvide. Der er simpelthen ikke noget bedre for en opdrætter end når de “gamle” avlskatte finder sådan et superhjem
som Rags har hos jer. Tak igen og igen. Jeg ville ønske jeg kunne klone dig :p[/QUOTE]

Mange tak, Teresa - man bliver jo helt rørt af den ros. Men du betroede os jo også en af de allermest velegnede katte, du havde, til at flytte herind. Snehvide har i hvert fald stor glæde af hans selskab. Han er bare sådan en sød kat, der stadig udvikler nye sider af sig selv - nu er han f.eks. også begyndt at lægge sig hos Lene om natten… :slight_smile:

Det har altid været vigtigt for mig at finde den rigtige kat til den rigtige familie. Men det kræver jo at familien lytter til hvad jeg siger - og at man også bruger den tid og fornuft og tålmodighed på at sætte kattene sammen som I har gjort. Det hele skal gå op i en højere helhed. Faktisk synes jeg at jo ældre kattene bliver - jo nemmere er det at vejlede omkring deres personlighed. Når det gælder killlinger - så kan det være utroligt svært at sige præcist hvordan de vil udvikle sig.
Så når folk henvender sig til mig med helt specifikke krav til deres nye kat - så må jeg sige - at så er det en rigtig voksen kat de skal have fat i.

Nåååååååerrh hvor er de bare søde sammen :wehuu:

Mange tak, Mette. Selv om de ligner et umage par, har de simpelthen så megen glæde af hinanden. :hjerte: