Højt at flyve......Langt at falde. Theodor på tur

Theodor er blevet super dygtig til at gå ture, og vi har ham næsten hverdag med en tur igennem vores skov som vi bor lige ved siden af. Til stor glæde for ham, ungerne og forbi passerende der lufter hunde. Han elsker at klatre op i træerne, men jeg forsøger at holde igen, så han kun lige kommer på stammen. det lykkes så ikke helt igår da vi havde ham ude. ja han tog sig en tur på i træet, emn opdagede så pludselig at der jo var langt ned.

Ihhh hvor er det hyggeligt at gå tur Mor.

Se mor, jeg er klatret højt op, er jeg ikke dygtig?

Øøhhh jeg er vist kommet lidt højt op

FAAAAAAAAR jeg vil neeeeeeeeeeeeeed

Jeg kommer nu frække misser

Så er du snart nede på Jorden igen

Puuhha det var tæt på. Må heller beholde alle 4 poter trygt på jorden fra nu af

Åhhh hvor var det godt farmand var med på den tur…

dejlige billeder…

Hvor er han smuk

Tuuuuuusinde tak Hanne -forelsket Ja det var super godt at farmand var med -thumbs Jeg havde desværre ikek kunne klatre op på samme måde.

Årh, godt far var der, til at få ham ned igen -høhø

Næste gang så giv ham lidt mindre snor :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: eller også skal han have en faldskærm på -forelsket -forelsket

LOL ja lige præcist. Vi må have en faldskærm til ham. Ej det rigtig jeg må være mere varsom med at gi ham for meget snor. -thumbs

Ha ha, herlige billeder -forelsket -forelsket godt der var en der kunne hente missen ned :smiley:

Hvad med hundene, er der ikke nogle gange missen bliver bange for hunde og er hundene altid i snor :?

jeg har altid tasken med så jeg hurtigt kan få ham op i den hvis jeg fornemmer at der er en løs hund eller andet der kan skræmme ham -thumbs

Og så siger man at katte altid kan komme ned :stuck_out_tongue:
Godt du havde din egen redningsmand med på tur. -jegkrydser

ja det troede jeg også at katte kunne, og når han nu ikke var ret højt oppe? hrmmm mon han alligevelle ikke er en kat, men “bare” et tøjdyr? hrmmmmmm -uh -uh

Nå, DET var smart -thumbs
Ja for jeg turde godt nok ellers ikke gå tur med mine misser hvis det var. Selvom hundene måske ikke gjorde noget, så kunne katten måske gå i panik. Har prøvet en kat der snoede sig ud af sin sele pga panik. Men smart lige at putte ham i tasken :smiley:

Åhr sikke en dejlig billedserie -forelsket

godt farmand ikke har glemt hvordan man klatrer i træer -thumbs

Tusinde tak [bigloony] Ja det er dejligt at han kan finde ud af det :smiley:

Nej hvor sjovt…det prøvede jeg også med Sophie…og måtte også have farmand til at hente stigen for at vi kunne få hende ned igen… :smiley:

-tihi Hvor er han bare skøn -love -forelsket

LOOOOOOOOL har du billeder af det Birthe, det vil jeg nemklig gerne se FNIS :smiley:

Tak Rikke…Det er han nemlig rigtig meget -forelsket -love -forelsket -love

LOOOOOOOOL har du billeder af det Birthe, det vil jeg nemklig gerne se FNIS :smiley: [/quote]

Desværre…det var før det digitale camera…og så havde jeg jo travlt med at holde i den anden ende af snoren…

Foreskellen var at Sophie kravlede op af stammen og da hun nåede til en gren besluttede hun sig for at hun ville ned igen men vidste ikke hvordan…så hun sad på stammen og hylede mens hun klamrede sig fast…

Derefter var hun i kort snor når vi gik tur i haven… :smiley:

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

ej undskyld men altså det andet sidste billede, hvor katten bare hænger slapt i sin ydmyghed imens farmands ansigt lyser sejrstolt … åh Sine de billeder er guld værd!

Håbede at du nussede dem begge og fortalte dem Hvooooooooor dygtigeeeeeeeeeeeeee de var begge to!

-xxrotflmao Først fik Theodor en kæmpe krammer også fik farmand et stort kys…Og som han siger er han jo vandt til at katte og unger kommer først, så jeg kunne da også se et tydeligt sejrsmil på hans læber, da han liiiiige klarede at “redde” missen ned :smiley: :smiley: :smiley: Begge blev godt forkælet da vi kom hjem :stuck_out_tongue: