Hold da kæ** for et chok jeg har fået mig idag

Hulk startede med at have tynd mave, med blod i afføringen. så mig op og ringe til dyrlæge som bad mig komme med det samme, han har nogle bakterier i tarmene, som nok er forårsaget af han har været syg før. han fik noget væske som lugtede rigtig grimt, som en gangs behandling. vi fik noget pro-kolin og noget entestinal fodder med hjem. grunden til blodet er at hans tarmslimhinde er meget belastet.

nå men hjem med ham og ned til underboen som var en aftale vi havde lavet nogle dage inden. mens min underbo var nede og hænge tøj op i kælderen, legede jeg lidt med deres lille pige på gulvet. pludselig hører jeg et bump ude på teressen og (for mit helt eget held) går jeg ud og kigger hvad det er. hvorefter jeg kan se en lille kattehale sidde og vippe. jeg skynder mig ud og kigge, hvorefter jeg ser det er min kat hulk på 21 uger der har fået åbnet vores vindue og hoppet ud på deres parrasol (som er rimelig stor og rimelig høj. så mig op og prøve at få ham ned og kalde på min underbo og bede hende hjælpe. alt i mens jeg ryster af skræk for at min lille hulk skal hoppe ned og løbe væk. nøj hvor var jeg bange. jeg stilte mig under parrasolen på en skammel og kunne så lige præcis nå ham. mig ind og sidde og nusse, kramme og tude . hvorefter jeg gav ham en gadyl skideballe og kyssede ham.

jeg er stadig helt rystet. forstår ikke hvordan han kan have åbnet det vindue. så fra nu af er alle vores vinduer lukket når vi ikke er hjemme ikke noget med på hak . DE ER LUKKET!

blev lige nødt til at lufte ud af min hektiske og skræmmende dag. gud hvor er jeg bare glad for at jeg stadig har ham herhjemme i mine trygge rammer.

ja man skal sørme passe på, de kan mere end vi regner med de små, min Felina er også en udbryder uden lige, vi har børnesikringer på alle vinduerne, det er ikke nok, de skal være på hasp i begge sider, hun kan nemlig mase vinduet op i kun den ene side -uha uden at sikringen bevæger sig i den anden side.

godt du fik ham den lille ind igen -forelsket

jeg har også bestemt mig for at nu skal der nogle andre lukninger på de vinduer. jeg var simpelthen så bange og frygtede bare dte væste . heldigvis er han så mor glad at han kom hen i mod mig når jeg kaldte.

Stakkels dig! Jeg håber da at han snart bliver rask igen -jegkrydser
Super at du fik ham ind før han kom længere væk…

Godt at alt gik godt og at du slap med et -what

Hold da op et chok du måtte ha fået -what

dejligt der ikke skete noget -kramer

Jeg håber ikke at du opfatter mig som værende grov når jeg stiller dette spørgsmål, det er bestemt ikke meningen:

Hvorfor var du ikke hjemme og se efter din syge kat, der havde blod i afføringen?

Men godt der ikke skete noget… det er utroligt med de udbryder gener de render rundt med GG

fordi han sover ikke og slapper ikke af når jeg er hjemme. han farer rundt og laver ballade. han var heller ikke særlig påvirket af at have blod i afføringen. han opførte sig normalt, det eneste der var, var når han gik på toilettet. eller kunne man intet mærke på ham. jeg var hos min underbo, hvor det tager mig måske tre et halvt sekund at være oppe hos min kat igen. Så længe han ikke virkede påtaget af det, og mest nok bare havde brug for at sove, så jeg ingen problemer i at gå ned til underboen. selvfølgelig havde han været påvirket var jeg blevet hjemme.

men han er heldigvis i god behold efter turen ned på parasollen. aner bare ikke hvordan han har fået åbnet det vindue. nu har jeg tapet det rigtig godt fast med malertape, indtil vi får nogle andre hængsler.

-wow en flyvetur den lille fyr har været ude på - og gudskelov at din underbo havde slået parasollen op -ballonkitty

Det var måske en idé med nogle net-forsatsrammer til jeres vinduer - bare et forslag. . . . -jailjail

Pøj pøj med ham (håber du har en af Helsingørs GODE dyrlæger) -bear

Puha, godt du fik fat i ham, kan godt forstå du var chocket -what

Forresten kan ikke huske, er han i behandling for sin sygdom, er det tarmbetændelse ?

vi har net for vinduerne i stuen, men ikke i soveværelset for de står altid kun på et hak, men han har fået vippet den op på en måde. men vi får sat hængsler i hver side af hvert vindue her snart og indtil da er ALLE VINDUER LUKKET når vi ikke er hjemme.

• han skal ikke som sådan have en behandling for denne sygdom, han fik en engangs behandling hos dyrlægen og så købte vi intestinal fodder med hjem han skal have en uge og derefter skifter vi MEGET langsomt tilbage til det normale fodder. tror måske dete r fordi de fik en lille smule tun hans mave er blevet sådan, netop pga. hans tarmslimhinde er så slidt. Min dyrlæge sagde at det kan ske han skal leve på intestinal fodder resten af hans liv, men han vi kan prøve at skifte meget langsom over til normalt fodder om en uges tid, og bliver hans mave så dårligere, skal han have intestinal igen. vi krydse fingre -jegkrydser for at han kan får lov at få et helt normalt (og billigere) fodder resten af sit liv, at det bare er en lille fase han skal igennem. både for hans og for vores skyld. og Zalsa’s ikke mindst.

nå endnu en gang er hulk hoppet ud af vinduet mens vi har været hjemme. han valgtså at kravle op af nettet og ud på vinduet. men vi opdagede det og fik ham hurtigt ind igen. men en kæmpe skideballe efter sig. rammerne af træ med påsat net er ved at blive bygget til vinduerne i hele hytten .

Det lyder til at være MEGET påkrævet med sikring af vinduerne. Min svigersøns søster har fornylig oplevet at den ene af hendes Maine Coon’er ved et uheld kom ud af et vindue i hendes lejlighed. Den landede på et bord på underboens altan. Faldt så uheldigt at den brækkede lårbenet (mener jeg det var) - og den er rimpet sammen med det ene og det andet og skal holdes fuldstændig i ro i meget lang tid. Jeg synes, det er virkelig synd, at en kat skal dette igennem og det koster helt vildt meget for den, der ejer katten til dyrlægeregninger.

det koster rigtig meget og er rigtig synd, men jeg troede at det vi havde gjort var godt nok. men ham her er bare en rebel der skal lave så meget ballade som muligt. men der er taget mål til rammerne osv. og vi er i fuld sving med at planlægge og lave dem så der ingen muligheder er for at komme ud.