Hold i ryggen igen

I nat fik jeg så igen et hold i ryggen, i lænden. Jeg sad i min sofa og vågner med åndenød og sveder og har kvalme og jeg ligger ned, aner ikke hvordan jeg har lagt mig ned da jeg ellers sad op. Men kan ikke komme derfra ved at rejse mig op, og må vælte mig ud på gulvet på mine knæ så jeg kan komme op at stå. Jeg havde så også tisset i sofaen, puha jeg var bange, voldsomme smerte i ryggen. jeg får sat en balje med vand på mit skrivebord og kaster op i den en 3 gange. får fat i vagtlægen som kommer ret hurtigt og undersøger ryggen, hun syntes ikke hun kan mærke sammenfald. Jeg får en blokadelignende sprøjte og skal så ellers tage smertestillende fra i dag da jeg stod op og så have fat i min læge og kiropraktor i morgen.
Nej hvor er jeg træt af det, nu gik det ellers rigtig godt med sammenfaldet, jeg fik gået lange ture og lavede min øvelser fra fysioterapeut nu er det så sat på pause, øv øv.

2 Synes om

:kram:

Puha det lyder da godt nok voldsomt. Får man det så skidt af hold i ryggen? Så slemt har jeg heldigvis aldrig prøvet det. Rigtig god bedring! :hjerte:

Jeg gør i hvert fald.
Første gang for et år siden fik jeg også hold og sammenfald i ryggen, der kastede jeg også op, men fik godt nok i black aut af det som denne gang.
Mange tak

1 Synes om

Øv for noget skidt - rigtig god bedring
:troste:

1 Synes om

Ja, og mange tak

:kram:

Rigtig god bedring!

1 Synes om

Mange tak

Rigtig god bedring til dig, det er ikke sjov at opleve det du gjorde i nat

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

:troste: øv da, rigtig god bedring :kram:

1 Synes om

Mange tak skal I ha´

2 Synes om