Hold jer langt væk fra fiskepinde

Har lige spist fire stykker tidligere til frokost og de så sygeligt mærkelige ud indeni men jeg spiste dem (dum som jeg er) :ups: Og nu har jeg MEGA kvalme, dårlig mave og er svimmel og har ondt i hovedet.

Jeg er da vist blevet forgiftet!!

ALDRIG mere fiskepinde til mig! :thumbdown:

[quote=MissFiecca;521745]Har lige spist fire stykker tidligere til frokost og de så sygeligt mærkelige ud indeni men jeg spiste dem (dum som jeg er) :ups: Og nu har jeg MEGA kvalme, dårlig mave og er svimmel og har ondt i hovedet.

Jeg er da vist blevet forgiftet!!

ALDRIG mere fiskepinde til mig! :thumbdown:[/quote]

Pyha, det lyder ikke godt…håber det snart går over igen.!! :trøste:

Hold mig væk fra fiskepinde - check! Jeg tror faktisk aldrig selv jeg har ‘lavet’ fiskepinde, men har fået dem serveret en enkelt gang … håber du bliver frisk igen hurtigt :slight_smile:

Jeg har ikke rørt fiskepinde sinde jeg havde et sommeferiejob på Rahbek fisk, som var storproducenter af div fiskeprodukter - YUCK siger jeg bare :stuck_out_tongue:

Stakkels dig. :trøste:

Jeg laver selv mine ‘fiskepinde’ efter en superlækker opskrift:

Læg torsk eller sej på filodej, dryp med olivenolie og top med hakket kapers, hvidløg og skalotteløg samt citronskal. Rul filodejen om (husk at pensle med vand) og steg på pande i rigelig olie.

Smager helt fantastisk og er kvalitetsmæssigt på et helt andet niveau end de elendige færdigvarer. Og så er det ikke engang svært eller tidskrævende :ok:

Heller ikke fiskepinde hér, og hvis de skulle snige sig ind i form af ungernes ideer, så er de dyre fra Royal Greenland der er snehvide inde i…

Dem fra Aldi er fx mussegrå og lugter af kattepis.

Spiser tit dem fra aldi og de er da godt :slight_smile:

Er aldrig blevet syg af fiskepinde endnu

Tror jeg har købt dem en enkelt gang og de var så dødssyge, slatne og kedelige at hverken mig eller kæreste gad spise dem… Så vi endte vist nok med at bestille en pizza, det er altid godt at have en Plan B :cool:

Kastede op 3 gange igår, senest i nat. Men tror jeg er mere frisk idag, har dog ikke turde spise noget mad endnu. Får gæster her til formiddag så skal helst være frisk.

Der var fiskemos i, fandt jeg ud af… AD!! Det var ikke spor delikat…

Håber du hurtig kommer på benene igen.

Her i hust nægter kattene at spise fiskepinde.

Der er mange som lider af “bræksyge” for tiden, så det har ikke nødvendigvis noget med fisken at gøre…