Hold kæft hvor jeg elsker dette tidpunkt på dagen

Ca på dette tidspunkt hver aften vågner mine katte op og begynder og lege og lave ballade.
Mine katte for deres sidste måltid mad ved 17 tiden og her efter går der vel ½-1 time så har alle lagt sig på deres ynglings pladser og snork bobler. Næsten hve aften ligger alle så og sover til omkring dette tidpunkt.
Borg begynder at grynte (det gør han når han hygger sig) og løber rundt og leger med bold eller telt.
Njord løber rundt og driller de andre gerne til han får 1 pote dask eller 2.
Nuka ligger gerne og kigger på de andre lige ind til hun simpelhen bare ikke kan lade være at være med i deres leg.
Saga går totalt amok - min elleres sky og meget forsigtige lille pige flinter rundt og kaster sig over musene, boldene eller andet. Hun snakker og spinder med musen/bolden i munden. Hun kaster sig ned i gulvet kaster musen/bolden op i luften griber den med bagpoterne, bæner ud i køkkenet kommer tilbage igen, glider hen af gulvet og kasater sig på ny over sin mus/bold. På det her tidspunkt er de 3 andre katte stoppet helt op og ser bare måbene til imens Saga rå hygger sig i sin egen lille verden.
HOLD KÆFT HVOR JEG ELSKER DETTE TIDPUNKT PÅ DAGEN.

[quote=Troldegaarden;105271]Ca på dette tidspunkt hver aften vågner mine katte op og begynder og lege og lave ballade.
Mine katte for deres sidste måltid mad ved 17 tiden og her efter går der vel ½-1 time så har alle lagt sig på deres ynglings pladser og snork bobler. Næsten hve aften ligger alle så og sover til omkring dette tidpunkt.
Borg begynder at grynte (det gør han når han hygger sig) og løber rundt og leger med bold eller telt.
Njord løber rundt og driller de andre gerne til han får 1 pote dask eller 2.
Nuka ligger gerne og kigger på de andre lige ind til hun simpelhen bare ikke kan lade være at være med i deres leg.
Saga går totalt amok - min elleres sky og meget forsigtige lille pige flinter rundt og kaster sig over musene, boldene eller andet. Hun snakker og spinder med musen/bolden i munden. Hun kaster sig ned i gulvet kaster musen/bolden op i luften griber den med bagpoterne, bæner ud i køkkenet kommer tilbage igen, glider hen af gulvet og kasater sig på ny over sin mus/bold. På det her tidspunkt er de 3 andre katte stoppet helt op og ser bare måbene til imens Saga rå hygger sig i sin egen lille verden.
HOLD KÆFT HVOR JEG ELSKER DETTE TIDPUNKT PÅ DAGEN.[/quote]

Hvilken sød beretning…:wehuu:
Tak for den…
Mange gode hilsner
Mona

Selv tak Mona.

Jeg har tit undret mig over at Saga lige netop på dette tidspunkt går helt amok. Tit og ofte er hun den der kryber afsted eller gemmer sig.

HA HA HA her tigger de om at komme i seng :tihi: på denne tid.

Der går nu heller ikke mere end ½-1 time så er der ro på igen og når så jeg kryber under dynen gør de også - ikke at der falder helt ro på men jeg plejer da at kunne falde i søvn noget tid efter.

Det lyder som de rigtigt hygger sig før sengetid :)… Så sover de nok også lidt længere

Niks selv om mor her gerne vil sove længe så står de klar ved 7-8 tiden og skal ha maaaaad:tihi::tihi:

Jeg elsker også natten - lige som katten :slight_smile:

Måske du skulle overveje at give dem et sidste måltid inden du går i seng - mon ikke de sover lidt længere så :wink:

Men det er altid hyggeligt med lidt gang i den :slight_smile: