Hold øje med TV2 Lorry i aften

  • De har i hvert fald været i katteteltet i Roskilde i dag …

de sender kl 15 på TV Lorry :slight_smile:

  • og der er nogen med vi kender:p

Jeg håber de genudsender igen i aften…

Der var ikke noget i del 1, men måske del 2 klokken 17? :slight_smile:

Hvis man missede det kl. 15, kan det ses på TV2s hjemmeside …

Link: 404 | TV 2 Lorry

Kattene kommer ca. 14 minutter inde …

Berit gør det rigtig godt :ok:

Jeg synes bare det er ærgeligt at der er så mange der bliver afkortet rigtig hurtigt…

Og så havde jeg måske forventet lidt mere dybde, af Lorry?

Men jeg kunne kende en korat og en aby fra Catika! :smiley:

Helt enig :ok: Hun fremstår afslappet, professionel og seriøs :smiley:

[QUOTE=Ravn;1080152]Jeg synes bare det er ærgeligt at der er så mange der bliver afkortet rigtig hurtigt…

Og så havde jeg måske forventet lidt mere dybde, af Lorry?

Men jeg kunne kende en korat og en aby fra Catika! :D[/QUOTE]

De skal jo rundt om hele dyrskuet, så jeg synes faktisk at det var et fint lille indslag…
Og Berit var bare så god… saglig, informativ og proffessionel…

Men der var da mange man kunne genkende… både af mennesker og katte…

Hvor sjovt at se mit tidligere postbud Berit Østberg.

Hun var desuden en rigtig god opdrætterkollega til en af mine afdøde veninder, der opdrættede mine Colorpoints…hun var opdrætter i Racekatten, men døde i 1981, 27 år gammel pga kræft i æggestokkene.:frowning:

Berit Østberg var så sød ved min veninde…hjalp hende rigtig meget med opdrættet…og at hun så senere blev mit postbud, da jeg boede på Vesterbro i 80’erne…var jo et bevis på, at verden er lille. :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1080156]De skal jo rundt om hele dyrskuet, så jeg synes faktisk at det var et fint lille indslag…
Og Berit var bare så god… saglig, informativ og proffessionel…

Men der var da mange man kunne genkende… både af mennesker og katte…[/QUOTE]

Ja, hun var rigtig dygtig. :slight_smile:

Jeg kunne altså ikke genkende så mange…

SUPER FIN reklame for vores racekatte :slight_smile:

Mange hilsner Pia

[QUOTE=Sim-Sim;1080158]Hvor sjovt at se mit tidligere postbud Berit Østberg.

Hun var desuden en rigtig god opdrætterkollega til en af mine afdøde veninder, der opdrættede mine Colorpoints…hun var opdrætter i Racekatten, men døde i 1981, 27 år gammel pga kræft i æggestokkene.:frowning:

Berit Østberg var så sød ved min veninde…hjalp hende rigtig meget med opdrættet…og at hun så senere blev mit postbud, da jeg boede på Vesterbro i 80’erne…var jo et bevis på, at verden er lille. :-)[/QUOTE]

Den fortælling om Berit undrer mig så slet ikke… hun er nok et af de sødeste mennesker jeg kender :slight_smile:

Og Quivive stod med vort afkom Pavarotti aka Brumme :smiley:

Jeg synes det er meget at Berit for lov at sige, må vist fortælle hende det i morgen over frokosten, troede slet ikke det blev til så meget taletid.

Det var et dejligt indslag om kattene. :slight_smile: