Hold op, hvor er jeg blond!

Det ser rødt ud, indenunder er det brunt, men i virkeligheden MÅ jeg være blondine! I går havde jeg besøg af en antennemontør. Årsag: mit tv sendte kun sne, efter at han havde været der dagen inden. For at løse problemet er det åbenbart noget med, at der skal trækkes ledninger hist og her og alle vegne, og jeg kan allerede se for mig, hvordan pengesedlerne flyver ud igennem vinduet.

Indtil det går op for ham, at jeg slet ikke får noget billede - der er KUN sne. Så henter han sit målegrej, går op til mit tv for at måle - og finder ud af, at antennestikket ikke er sat i. Det har jeg jo selvfølgelig ikke ulejliget mig med at tjekke. Hvordan det er røget ud, ved jeg ikke. Men jeg er desværre ikke helt så blondine-agtig, at jeg ikke kan gætte, at to montør-besøg er væsentligt dyrere end et… :uha:

mvh. tina

-LOL-LOL-LOL

-LOL -LOL -LOL -LOL :yatta:

[quote=taina;341738]Det ser rødt ud, indenunder er det brunt, men i virkeligheden MÅ jeg være blondine! I går havde jeg besøg af en antennemontør. Årsag: mit tv sendte kun sne, efter at han havde været der dagen efter. For at løse problemet er det åbenbart noget med, at der skal trækkes ledninger hist og her og alle vegne, og jeg kan allerede se for mig, hvordan pengesedlerne flyver ud igennem vinduet.

Indtil det går op for ham, at jeg slet ikke får noget billede - der er KUN sne. Så henter han sit målegrej, går op til mit tv for at måle - og finder ud af, at antennestikket ikke er sat i. Det har jeg jo selvfølgelig ikke ulejliget mig med at tjekke. Hvordan det er røget ud, ved jeg ikke. Men jeg er desværre ikke helt så blondine-agtig, at jeg ikke kan gætte, at to montør-besøg er væsentligt dyrere end et… :uha:

mvh. tina[/quote]

Hvorfor behøver man være blondine for at lave det nummer.
Det kan jeg også finde ud af.
Jeg er mørkhåret. :fløjte:

-LOL
Det tror jeg simpelthen ikke at jeg ville have fortalt nogen, det der!!!
Vi gerne bevare i det mindste illusionen om min intelligens i venneskaren :klapper:

Mona, jeg var også HELT sikker på, at jeg havde brunt hår - det er i hvert fald den farve, jeg plejer at rykke ud hist og her og alle vegne. Men med den oplevelse MÅ jeg bare være blond! :slight_smile:

mvh. tina

:klapper::klapper::klapper:

:tihi::tihi::ups::ups:-LOL

OMG

[quote=Ann K;341746]-LOL
Vi gerne bevare i det mindste illusionen om min intelligens i venneskaren :klapper:[/quote]

-LOL Og jeg ejer jo ikke skam i livet, så hvis noget kniber, så spørger jeg - der er alligevel så mange, der uanset hvad anser en for dum/tomhjernet/narrehat - so what :smiley:

Sådan nogle montører har sikkert mange sjove historier at fortælle om deres kunder -LOL -LOL -LOL

Det må vist være det man kalder en fejl 40 (40 cm fra fingerspidserne)

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg vil gerne melde mig under blondine fanerne med dig så.:rock:
Ringede efter en elektriker fordi der ikke var noget strøm i huset. Sikringerne var ikke sprunget, mente jeg.
Han kom skiftede en sikring og vupti havde jeg strøm og var blevet 500 kr fattigere.-surrender
Belært af erfaring, tjekkede jeg alle sikringer næste gang, der var strømsvigt, og der var absolut ikke nogen der var sprunget.
Fat i elektrikerfætteren igen.
Behøves jeg at sige hvad der skete, udover jeg igen blev fattig og han fik et godt grin.:sshh:

Nå ja, jeg har da også ringet til Nesa for at brokke mig over der ingen strøm var, FØR jeg checkede Hfi relæet. Og jeg er heller ikke blond :tihi:

[quote=Mig og Mille T;341844]Jeg vil gerne melde mig under blondine fanerne med dig så.:rock:
Ringede efter en elektriker fordi der ikke var noget strøm i huset. Sikringerne var ikke sprunget, mente jeg.
Han kom skiftede en sikring og vupti havde jeg strøm og var blevet 500 kr fattigere.-surrender
Belært af erfaring, tjekkede jeg alle sikringer næste gang, der var strømsvigt, og der var absolut ikke nogen der var sprunget.
Behøves jeg at sige hvad der skete, udover jeg igen blev fattig og han fik et godt grin.:sshh:[/quote]

Jeg ser sådan på det, får vi ikke større problemer her i livet.
Så går det nok…-LOL

Minder mig om min guldkommentar til en musiker på mit kollegie…

Han spørger: “Spiller du spade?”

Jeg svarer: nej jeg hader kortspil!

:slight_smile:

Det var så den date!

.-)

Der er No Way in Hell, at jeg udleverer sådan en godbid til min kære mand!!! Jeg ville komme til at høre for den i evigheder! :klapper:
Og en god del af mine vennekreds er ikke en døjt bedre…

Det er tilstrækkeligt med dengang at strømmen gik… og jeg ikke anede hvor vores sikringsskab er - faktisk ikke engang, hvad et sikringsskab er… eller efter en strømafbrydelse her i huset ikke kan få komfuret til at virke, fordi uret skal resettes og jeg ikke ved hvordan man gør det… eller… eller… eller…
Så… bare for for at bevare illusionen… ikke udlevere godbidderne alt for frivilligt! :smiley:

[quote=Ann K;341746]-LOL
Vi gerne bevare i det mindste illusionen om min intelligens i venneskaren :klapper:[/quote]

Jeg er skamløs, hvad det angår. Mest fordi jeg ved, at den slags ALTID slipper ud alligevel. Og i stedet for at sidde og vride sig med tomatrød fjæs, når et eller andet fjols deler hemmeligheden med et helt selskab, foretrækker jeg at fortælle den på MIN måde og når det passer MIG :rock:

[quote=Mig og Mille T;341844]Jeg vil gerne melde mig under blondine fanerne med dig så.:rock:
Behøves jeg at sige hvad der skete, udover jeg igen blev fattig og han fik et godt grin.:sshh:[/quote]

Tak Mille, det er godt at høre, at jeg ikke er den eneste -engel Ahem, det minder mig faktisk om en elektrikerhistorie også… :ups: Under oprydning i kælderen fandt jeg en ledning, som gik ned i gulvet. Jeg kom i tanker om den elektriker, som i anden anledning var på besøg og sagde en hel masse rigtigt grimme ord lige efter hinanden, da han så en stærkstrøm-ledning, som var klippet over, og hvor enden hang i væggen - med strøm i (DET havde jeg ikke noget at gøre med - men jeg havde da kigget på den i et lille års tid uden at tænke på, at det var et problem).

Nå, men jeg huskede jo i hvert fald nu, at løse ledninger ikke er noget, man spøger med, da jeg fandt denne nye ledning, og fredag middag gik jeg i gang med at kiiiime samtlige elektrikerfirmaer i byen ned for at finde en elektriker, der kunne kigge på den, inden det blev weekend. Det lykkedes til sidst, og elektrikeren kunne gå hjem med et smil på læben - det kostede mig også et sted mellem 500 og 1000 kroner at få konstateret, at ledningen var en komplet ufarlig jord-forbindelse… :doh:

[quote=lenschow;341934]Minder mig om min guldkommentar til en musiker på mit kollegie…

Han spørger: “Spiller du spade?”

Jeg svarer: nej jeg hader kortspil!

:slight_smile:

Det var så den date!

.-)[/quote]

HAHAHA Helle, det er simpelt hen en af de bedste misforståelser, jeg har hørt :klapper:

[quote=Mona Jensen;341866]Jeg ser sådan på det, får vi ikke større problemer her i livet.
Så går det nok…-LOL[/quote]
Det har du nemlig helt ret i, Mona. Man skal bare ikke gøre det for tit, for så får man større (økonomiske) problemer :uha:

mvh. tina