Holdbarhed

Jeg har en uåbnet sæk RC Maine Coon(10kg). Der står at den er holdbar til 21/6 2011.
Mine katte gider ikke æde det, så jeg vil forærer væk til noget velgørende. Men det kan jeg vel ikke, når det er så tæt på at udløbe.:S

Lav nogen små poser og del det ud til venner/familie/fremmede på gade med katte… lol

Måske en ide, min søster har staldkatte og de får hvad der er billigst. Jeg har også en kollega med staldkatte men resten af dem jeg kender bruger andre mærker.

Jeg ved desværre ikke hvad man ellers kan… Måske der er nogen hittekatte/staldmissere derude som kan bruge det:) Tror de er ligeglad om det er gået lidt over tid:)

Hvis du har et internat i nærheden, så ring og hør ad, om de kan bruge foderet. Hvis de har mange katte (og det har mange af internaterne jo desværre netop nu), så skal de såmænd nok nå at få det spist inden udløbsdatoen. :slight_smile:

God ide. Vi har dog ikke et lige i nærheden. Så skal lige finde ud af hvor vi har det nærmeste.

Kattens Værn har bl.a. internater i Sønderborg og Odense. Jeg ved godt, at det ikke er lige om hjørnet fra dig, men begge internater har nogle utroligt venlige og kompetente medarbejdere, og jeg vil tro, at de ville blive glade for foderet. :slight_smile:

Har lige fundet en fodrevært her i byen,der vil blive meget glad for foderet. Dejligt at det kan bruges, hun har ca 25 katte som hun dagligt sørger for.

Så kom foderet i de rette hænder. Og holdbarhedsdatoen betyder mindst holdbar til…og når sækken er lukket kan det sagtens bruges også en måned efter denne dato.