Holder I Valgaften - og hvordan?

Har vasket 3 missere i dag :slight_smile: Det må være rigelig fejring… Den ene er blevet mere rød og den anden mere blå :open_mouth:
Og tjahh nr. 3 er vidst mere sort end rød haha

Ellers står den på ren afslapning resten af aftenen, tv’et køre i baggrunden, og så følger jeg lidt med…
Vi har ingen traditioner i familien udover at vi ikke snakker politik :slight_smile: Det giver bare nogle værre diskussioner og ikke alle kan stoppe inden de brænder sammen…

herhjemme vasker vi slet ikke kat - det pjat er skønt at slippe for med et par “det ordner vi da selv”-katte :smiley:

Nej, ingen tradition eller andet her, udover at sørge for at komme op og stemme :slight_smile: Vi skal dog faktisk have stegt flæsk i aften, men det var fordi Føtex (sjovt nok :høhø:) havde et godt tilbud igår, så Casper bestemt synes at vi skulle have stegt flæsk med persillesovs. Først efter vi havde bestemt det at det gik op for os :tihi:

Det plejer jeg jo også at kunne glæde mig over, men denne gang har jeg godt nok dummet mig ifht at tilmelde en stor maine coon :dokdok:

Jeg synes så lige Lukas og Augustus trængte til et bad for at få den sidste manddomslugt af dem, og så fik Nellie også lige et bad, bare fordi hun ikke skulle tro hun kunne slippe :wink:

Og på hvilken tv kanal følger i så med på ?

Vi er havnet på DR 1. Syntes Kim og Asger er bedst idag :slight_smile:

Jeg er landet på tv2 :slight_smile:

[QUOTE=DK SismoCats;1246962]Og på hvilken tv kanal følger i så med på ?

Vi er havnet på DR 1. Syntes Kim og Asger er bedst idag :)[/QUOTE]

Vi sidder ved vores computere så vi ser/hører med på TV2 play
Alle har jo gratis adgang til det i dag i denne anledning

Fjernsynet stod på DR1 da jeg tændte - og det er vist fint. :høhø:

Niks, ser resultatet i morgen. Jeg har i stemt inden jeg smuttede til ridning. Så da vi kom hjem havde Claus lavet stegt flæsk m.m til os - for det syntes han høre sig til :slight_smile: vi plejer ikke gøre noget specielt ud af det. Så min valgaften står nu på dejligt varmt karbad og så slappe af med benene oppe, efter at have fået dressurundervisning for første gang i 12 år :slight_smile: Så er 1 time på hest længe

He… Vi skulle havde været fulgtes af hen og stemme, men Lars blev opholdt på sit job, så jeg kørte alene.
Da han så kom hjem drønede han afsted for at sætte sit kryds. Nu er det sådan at han kender stort set ALLE i det her lille lokale samfund, og han kom da også hjem med et kæmpe grin.
De valgtilforordnede havde konfronteret ham om han havde fået ny kone… De havde set på mit valgkort at jeg bor på en velkendt adresse… Så nu har Bælum noget at snakke om igen :rolleyes:

Vores valgaften gik på sofaen med TV’et kørende. Jeg havde bagt ananasmuffins og de faldt i god jord. :slight_smile: