Holdt posten fri igår?

Jeg venter på en pakke fra zooplus, som jeg bestilte i tirsdags… Normalt kommer den så om torsdagen nemlig, men da jeg gik ind for at se hvor langt den var nået, stod der at track og trace nummeret enten ikke eksisterede eller også var pakken ikke hentet af DPD :? Fik en bekræftigelse tirsdag aften om at min pakke var afsendt fra zooplus…

Men holdt DPD fri igår pga 1 maj?

Jeg forventede faktisk også en pakke fra Post-DK i går, så jeg er ligeså undrende, men jeg så da postmanden om formiddagen.
For mig er det da ikke verdens undergang, og slet ikke nok til at jeg gider brokke mig, da pakken forhåbentligt kommer i dag. :slight_smile:

Som ansat i Post Danmark, som også er dem, der leverer DPD-pakker, kan jeg oplyse at de ikke havde fri i går, det var ganske almindelig arbejdsdag :slight_smile:

Hmm men så forstår jeg ikk hvorfor min pakke ikk er kommet? :slight_smile: Den er afsendt, men DPD har åbenbart ikk hentet den eller os så virker track and trace nummeret ikk… Meget mystisk… Må se om den dukker op senere i dag eller imorgen

Der var helligdag i Tyskland i går.

I hele landet? Der er jo tit stor forskel på, hvilke helligdage, der fejres i de forskellige bundeslande :slight_smile:

Jeg bestilte mandag, og har fået min idag. Så mon ikke din kommer imorgen :slight_smile:

Det håber jeg :slight_smile:

Her i København leverede Post DK i hvertfald en pakke til mig igår :slight_smile: Der kan vel være så mange grunde til at ting forsinkes :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;1061888]Jeg venter på en pakke fra zooplus, som jeg bestilte i tirsdags… Normalt kommer den så om torsdagen nemlig, men da jeg gik ind for at se hvor langt den var nået, stod der at track og trace nummeret enten ikke eksisterede eller også var pakken ikke hentet af DPD :? Fik en bekræftigelse tirsdag aften om at min pakke var afsendt fra zooplus…

Men holdt DPD fri igår pga 1 maj?[/QUOTE]

Hvis de har afsendt pakken fra Tyskland tirsdag aften…så kan du ikke nå at få den onsdag…tidligst fredag…men hvorfor bestiller du levering med dpd?..jeg foretrækker altid GLS…jeg gør ALT for at undgå kontakt med PostDK…

I øvrigt kan du track&trace på dpd’s side hvor langt din pakke er nået…det står i den mail om forsendelse…

[QUOTE=Sim-Sim;1061963]Hvis de har afsendt pakken fra Tyskland tirsdag aften…så kan du ikke nå at få den onsdag…tidligst fredag…men hvorfor bestiller du levering med dpd?..jeg foretrækker altid GLS…jeg gør ALT for at undgå kontakt med PostDK…

I øvrigt kan du track&trace på dpd’s side hvor langt din pakke er nået…det står i den mail om forsendelse…[/QUOTE]

Sidste gang bestilte jeg tirsdag og fik den torsdag… Så jo det kan skam godt lade sig gøre, eftersom det jo er torsdag idag… :slight_smile: Fordi jeg foretrækker postDK levere min pakke, og ikke GLS…
Som jeg skrev i mit allerførste indlæg, så virker track and trace nummeret ikke, eller også er pakken slet ikke blevet hentet af DPD endnu… Hvilket jeg så undrede mig over, eftersom jeg havde fået en bekræftelse på at pakken var sendt…

[QUOTE=Maria-Amalie;1062075]Sidste gang bestilte jeg tirsdag og fik den torsdag… Så jo det kan skam godt lade sig gøre, eftersom det jo er torsdag idag… :slight_smile: Fordi jeg foretrækker postDK levere min pakke, og ikke GLS…
Som jeg skrev i mit allerførste indlæg, så virker track and trace nummeret ikke, eller også er pakken slet ikke blevet hentet af DPD endnu… Hvilket jeg så undrede mig over, eftersom jeg havde fået en bekræftelse på at pakken var sendt…[/QUOTE]

Hvis dit track & tracenummer ikke virker, så er pakken formentlig ikke registreret i dpd’s system endnu…hvorimod zooplus sender bekræftelsesmail i samme sekund, pakken er færdigpakket…

Også lige en lille opdate…
Endelig virker track and trance nummeret, og min pakke er åbenbart stadig i tyskland :gruble: selvom den skulle være afsendt i tirsdags… Mystisk mystisk…

jeg fik mine foderpakker fra zoo plus igår første maj …

Så forstår jeg slet ikk hvorfor min pakke har ligget og ventet på afhentning, siden i tirsdags :gruble: Meget irriterende…

Det er heller ikke den danske GLS, der har holdt helligdag men derimod den tyske.