Holly blev også overfaldet - ikke alvorligt

Holly Gnøf-gnøf blev overfaldet i dag af en meget aggressiv kamphund uden snor … heldigvis i mini-miniformat (lignede en langhåret Chi.uha.uha), så hun skulle bare passe på ikke at træde på den i kampens hede.
Det lille bæst kom farende - Knurrende og med blottede tænder prøvede den flere gange at bide sig fast i Mollys hals.
Molly blev først lidt forskrækket, men stod så bare og så forundret på den.

Ejeren kom farende og løftede hunden op, men med hovedet vendt væk, sikkert belært af tidligere erfaringer, da den knurrende prøvede at bide hende i ansigtet.

Hendes kommentar var: Jeg er glad for, den ikke er større - og så grinede hun. :dokdok:
Jeg gad simpelthen ikke begynde at diskutere med hende

PS: Og vi var netop gået den vej for at undgå at møde den bidske schæfer på hjørnet.

suk den slags folk burde ikke have hund:( Det er aldrig sødt en hund er aggressiv. Hvorfor mener folk tæppetissere ikke skal opdrages:(

Jeg troede ellers at bidske hunde skulle aflives?

hvis de kun dræber andre dyr en hunde og kun laver overfladiske skader har folk en tendens til at se igennem fingre med det :frowning:

Det er altså bare forkert, for en eller anden dag går det ud over et lille barn :frowning:

Håber Holly har det godt, og er kommet sig over forskrækkelsen og slipper for dyrlægen

Jeg kommer til at tænke på denne artikel , som jeg læste i dag på facebook :

Håber at Holly er okay :slight_smile:

Det lyder som noget af en stor og farlig kamphund, godt at din Holly overlevede :frowning:

Jeg håber at du og Holly er kommet jer over den hidsige hund.
Og at der ikke skete noget med Holly :slight_smile:
Som jeg forstår det så er det ikke en kamphund vel? men en hidsig lille chihuahua?
Hilsen Lisbeth

Argh bliver så sur:(
Om det er en lille chi, eller en stort bulldog, i do not care. Folk skal i det mindste have styr på deres hunde!
Og det er så lige meget om den er legesyg eller agressiv.
Så længe man har styur på den.

[QUOTE=Coon Danica;578608]Jeg håber at du og Holly er kommet jer over den hidsige hund.
Og at der ikke skete noget med Holly :slight_smile:
Som jeg forstår det så er det ikke en kamphund vel? men en hidsig lille chihuahua?
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]
Nemlig - Derfor jeg brugte navnet chi uha-uha :smiley:

Ja de kan være nogle værre hidsigpropper.
Jeg forstår ikke hvorfor ejeren ikke holder sådan en i snor.
Både for andre hunde men også for den selv, det er ikke sikkert at en lidt større hund finder sig i sådan en dum Chi.uha :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;578617]Ja de kan være nogle værre hidsigpropper.
Jeg forstår ikke hvorfor ejeren ikke holder sådan en i snor.
Både for andre hunde men også for den selv, det er ikke sikkert at en lidt større hund finder sig i sådan en dum Chi.uha :tihi:[/QUOTE]
Fik åbenbart ikke hele navnet med - Det er en Chi.uha.uha :høhø:
(Jo, jeg gjorde, men det blev ændret til en smily)

Og nej, det er faktisk ikke morsomt. :S
Den vil nok ikke kunne skade større hunde, men sikkert en af samme størrelse, og vi har i nærheden en lille Shih Tzuhvalp, der tit går tur med en pige på 10 år.

Uha.Uha’en lever også livet farligt - Den er bare en mundfuld for en stor hund!

[QUOTE=Mega;578628]Fik åbenbart ikke hele navnet med - Det er en Chi.uha.uha :høhø:
Og nej, det er faktisk ikke morsomt. :S
Den vil nok ikke kunne skade større hunde, men sikkert en af samme størrelse, og vi har i nærheden en lille Shih Tzuhvalp, der tit går tur med en pige på 10 år.

Uha-uha’en lever også livet farligt - Den er bare en mundfuld for en stor hund![/QUOTE]

Ja…man forstår ikke at ejeren ikke har mere ansvar.