Holly Hovsa ( mange foto

Så er der lidt nye foto af Holly :slight_smile:
Hun flytter hjemmefra på lørdag :ked:
Jeg er simpelthen på nippet til at ringe til de kommende ejere og sige at jeg har fortrudt…:frowning:
Hun er bare så sød og dejlig :hjerte:
Leger med misserne og selv Mosquito :tihi:…mor Bibi forguder hende og lader hende patte endnu…selvom hun er på vej til 11 uger :slight_smile:

Jeg klarer bare ikke lørdag :ked:

Hvor er hun bare sød - kan godt forstå at du ikke helt kan nænne at komme af med hende!

Jamen så behold hende da…det er da en ærlig sag, at man har fortrudt, synes jeg. :slight_smile:

Hun er da også sød…og kattene og hun elsker hinanden…så skal hun da blive boende.

[QUOTE=Sim-Sim;1062152]Jamen så behold hende da…det er da en ærlig sag, at man har fortrudt, synes jeg. :slight_smile:

Hun er da også sød…og kattene og hun elsker hinanden…så skal hun da blive boende.[/QUOTE]

Hvis du vidste hvor meget jeg har lyst til det…
Vender og drejer det dag og nat…og…det er jo ikke ligefrem dyr vi mangler :tihi:…men hun er altså bare så :hjerte:

Fantastisk billede :smiley:

Hvor ser hun dejlig ud :hjerte:

Hun er rigtig sød :hjerte:

Jeg kan godt forstå, det er hårdt at skulle af med hende, men tænk, hvor meget den nye familie glæder sig.

Tænk bare, når nogen herinde venter på en ny mis. Man er jo ved at gå til af utålmodighed, fordi man glæder sig meget. :inlove:

Du må kramme Bibi, Mosquito og alle misserne lidt ekstra på lørdag og så får du sikkert hurtigt en mail med billeder af en glad Holly hos sin nye familie, som knuselsker hende. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1062158]Hvis du vidste hvor meget jeg har lyst til det…
Vender og drejer det dag og nat…og…det er jo ikke ligefrem dyr vi mangler :tihi:…men hun er altså bare så :hjerte:[/QUOTE]

Man må ikke fortryde bagefter… så er det for sent… hvis du virkelig er i tvivl - så behold hende :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1062158]Hvis du vidste hvor meget jeg har lyst til det…
Vender og drejer det dag og nat…og…det er jo ikke ligefrem dyr vi mangler :tihi:…men hun er altså bare så :hjerte:[/QUOTE]

Altså…man skal følge sin mavefornemmelse…det har du selv sagt tidligere…og hvis du tænker så meget på det, så gør det dog. Behold hende…så skal hun bare steriliseres og hygge sig og lege hos jer resten af sine dage…der er da plads nok. :slight_smile:

(jeg bliver mere og mere glad for, at jeg aldrig har forsøgt mig udi opdræt…jeg ville beholde alle dyrene selv):surrender1:

[QUOTE=Sim-Sim;1062169]Altså…man skal følge sin mavefornemmelse…det har du selv sagt tidligere…og hvis du tænker så meget på det, så gør det dog. Behold hende…så skal hun bare steriliseres og hygge sig og lege hos jer resten af sine dage…der er da plads nok. :slight_smile:

(jeg bliver mere og mere glad for, at jeg aldrig har forsøgt mig udi opdræt…jeg ville beholde alle dyrene selv):surrender1:[/QUOTE]

Ja, du har ret…Tommy har lige sagt det samme…jeg sidder og tuder med Holly på skødet :ked:
Men vi kan jo ikke blive ved med at beholde…og dog…måske en lille mere.
Nej, jeg tænker også tit at nu er det slut med at opdrætte…jeg kan ikke gå af med de dyr…hvorfor tror du at vi har så mange misser…og flere af dem vi har solgt kan jeg få en klump i halsen af at tænke på…nej, jeg dur bare ikke til det mere:(

[QUOTE=Blabl;1062165]Hun er rigtig sød :hjerte:

Jeg kan godt forstå, det er hårdt at skulle af med hende, men tænk, hvor meget den nye familie glæder sig.

Tænk bare, når nogen herinde venter på en ny mis. Man er jo ved at gå til af utålmodighed, fordi man glæder sig meget. :inlove:

Du må kramme Bibi, Mosquito og alle misserne lidt ekstra på lørdag og så får du sikkert hurtigt en mail med billeder af en glad Holly hos sin nye familie, som knuselsker hende. :)[/QUOTE]

Ja, og det tænker jeg også på.
Jeg ved jo selv hvor meget jeg hver gang har glædet mig til vi skulle hente en mis eller vovse.
Men det er så svært…:ked:

Tja, du har jo faktisk indgået en bindende aftale, da du sagde ja til at de nye ejere måtte købe hende.

Hvis det kun er fordi du synes hun er dejlig og ikke fordi du ikke føler dig sikker på de nye ejere, så synes jeg at det er lidt tarveligt at fortryde.

Tænk på dette citat: When you find something worth keeping, make sure you grab it with both arms and dont let it go…

Knus…og dog tænkte også lige på de nye ejere…jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre…puha godt det ikke er mig …

Hun ser også helt vild dejlig ud. Jeg får selv lyst til få hund, selvom at jeg er KATTEmenneske. :tihi:

Hun er en skøn lille hund, men du kan da ikke skuffe de gode mennesker, der går og venter på hende…

[QUOTE=velfa;1062178]Tja, du har jo faktisk indgået en bindende aftale, da du sagde ja til at de nye ejere måtte købe hende.

Hvis det kun er fordi du synes hun er dejlig og ikke fordi du ikke føler dig sikker på de nye ejere, så synes jeg at det er lidt tarveligt at fortryde.[/QUOTE]

Der er jeg slet ikke enig…hunden er ikke solgt FØR den forlader hjemmet.

Ikke juridisk set. En mundtlig aftale er bindende.

De mennesker som venter har ikke allerede bundet sig til hende - de kan finde en ny lille vovse som de kan blive mindst ligeså glade for…

Igen - man skal ikke fortryde… been there done that

Velfa…er du på de nye ejeres side…eller?

Jeg er på Lisbeth’s side…jeg går ikke imod kattegale, jeg tager deres parti…mod resten af verden :smiley:

Nøj, hvor jeg forstår Lisbeth’s dilemma…hvor må det være svært, hvis man skal sige farvel til en hvalp eller en killing man gerne vil beholde…:frowning:

Jeg er ikke på nogens parti. Jeg er sikker på at Lisbeth lufter sine bekymringer og at de nye ejere vil passe hende godt. Lisbeth er jo god til at finde ejere til sine hvalpe.

Men det bare en ret vigtig detalje, at vide at en mundtlig aftale er indgået, når handlen er accepteret og dermed juridisk bindende.