Holly Hovsa ( mange foto

Hvor er hun dog mega bedårende !! Kan godt forstå du har svært ved at gå af med hende

Hun er en smuksak og en charmetrold. Jeg er især vild med det billede hvor hun bliver vasket så fint af en tortie coon.

Gid jeg var hjemme hos jer og kunne nusse alle jeres dejlige dyr.

Skal hun flytte langt væk ? Er der ikke mulighed for at du kan besøge hende eller hun kan besøge jer fremover ?

Jo, det med opdræt er svært. Sender mange tanker.

[QUOTE=DK SismoCats;1062219]Hun er en smuksak og en charmetrold. Jeg er især vild med det billede hvor hun bliver vasket så fint af en tortie coon.

Gid jeg var hjemme hos jer og kunne nusse alle jeres dejlige dyr.

Skal hun flytte langt væk ? Er der ikke mulighed for at du kan besøge hende eller hun kan besøge jer fremover ?

Jo, det med opdræt er svært. Sender mange tanker.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jo, hun er dejlig :hjerte:
Holly skal flytte til Nordsjælland…men jeg håber at de nye ejere vil sende mig foto og mail om hvordan det går hende…det SKAL de…ellers får de hende ikke…

Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at gå af med killinger og hvalpe - men tænk så på dem, der glæder sig vildt til at få dem hjem :smiley:

Hvor tit har nogen herinde ikke skrevet i uger før og talt ned til de skulle hente deres killing - tænk hvis I et par dage før fik besked om, at I altså ikke kunne få den alligevel :ked:

Ja, I kunne få en anden killing - men ville I ikke blive skuffede alligevel, når I havde ventet på netop den killing?

Så medmindre man har en dårlig fornemmelse, så synes jeg faktisk ikke, at man kan fortryde at man har lovet Holly til de mennesker, som jeg er sikker på næsten ikke kan sove af forventning. :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1062226]Tak :slight_smile:
Jo, hun er dejlig :hjerte:
Holly skal flytte til Nordsjælland…men jeg håber at de nye ejere vil sende mig foto og mail om hvordan det går hende…det SKAL de…ellers får de hende ikke…[/QUOTE]

Det er jeg sikker på at de vil. Hun er jo så dejlig, at man vil fortælle hele verden om hende. :inlove:

:hjerte:

Holly er bare SÅ dejlig, det er hende jeg har været vild med hele tiden pga det fine, hvide kors på brystet :wehuu:

Hvad du beslutter dig for, er helt op til dig - det vil jeg slet ikke blande mig i.

Så er dagen gået og Holly er flyttet.
Det er gået meget bedre end forventet…og jeg har klaret det så fint :slight_smile:
Familien som har fået hende var her et par timer og vi fik lært hinanden godt at kende :smiley:
De er så søde og jeg ved at de vil gøre alt for Holly.
Det som bekymrede mig allerede fra starten var at de havde 3 mindre børn.
Da hun ringede her for at høre på Holly var jeg allerede afvisende da jeg hørte om 3 små børn.
Chihuahuaer er altså små hunde jo…men i telefonen sagde hun da jeg var lidt afvisende…det kan da ikke være rigtigt at bare fordi vi har små børn kan vi ikke købe vores drømmerace nogen steder…alle er afvisende når de hører at vi har børn.
Så kom jeg til at tænke på da vi var unge og havde små børn.
Vores drømmerace var dengang Yorkshireterrier…og når vi ringede på dem som var til salg blev vi afvist så snart de hørte at vi havde børn.
Det var vi kede af fordi vores børn havde lært at dyr ikke var legetøj.
Derfor sagde jeg til hende at de kunne komme her og vi kunne tale sammen, da de havde samme syn på dyr og børn som vi havde…og så kunne vi se…
Da familien kom fandt vi hurtigt ud af at det var de sødeste mennesker som har lært deres børn at dyr er levende og at man skal være søde ved dem :hjerte:
Holly skal bare lige lære børn at kende…det er jeg helt sikker på nok skal komme :thumbup:
Holly kommer i øvrigt til at hedde Lou Lou…børnene var nemlig helt vilde med vores Lou Lou her…og hun kan godt lide børn:D
Jeg har det helt godt nu med at Holly er flyttet, jeg ved at hun får et så godt og kærligt hjem :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1063026]Så er dagen gået og Holly er flyttet.
Det er gået meget bedre end forventet…og jeg har klaret det så fint :slight_smile:
Familien som har fået hende var her et par timer og vi fik lært hinanden godt at kende :smiley:
De er så søde og jeg ved at de vil gøre alt for Holly.
Det som bekymrede mig allerede fra starten var at de havde 3 mindre børn.
Da hun ringede her for at høre på Holly var jeg allerede afvisende da jeg hørte om 3 små børn.
Chihuahuaer er altså små hunde jo…men i telefonen sagde hun da jeg var lidt afvisende…det kan da ikke være rigtigt at bare fordi vi har små børn kan vi ikke købe vores drømmerace nogen steder…alle er afvisende når de hører at vi har børn.
Så kom jeg til at tænke på da vi var unge og havde små børn.
Vores drømmerace var dengang Yorkshireterrier…og når vi ringede på dem som var til salg blev vi afvist så snart de hørte at vi havde børn.
Det var vi kede af fordi vores børn havde lært at dyr ikke var legetøj.
Derfor sagde jeg til hende at de kunne komme her og vi kunne tale sammen, da de havde samme syn på dyr og børn som vi havde…og så kunne vi se…
Da familien kom fandt vi hurtigt ud af at det var de sødeste mennesker som har lært deres børn at dyr er levende og at man skal være søde ved dem :hjerte:
Holly skal bare lige lære børn at kende…det er jeg helt sikker på nok skal komme :thumbup:
Holly kommer i øvrigt til at hedde Lou Lou…børnene var nemlig helt vilde med vores Lou Lou her…og hun kan godt lide børn:D
Jeg har det helt godt nu med at Holly er flyttet, jeg ved at hun får et så godt og kærligt hjem :hjerte:[/QUOTE]

Dejligt at hører:D

[QUOTE=Coon Danica;1063026]Så er dagen gået og Holly er flyttet.
Det er gået meget bedre end forventet…og jeg har klaret det så fint :slight_smile:
Familien som har fået hende var her et par timer og vi fik lært hinanden godt at kende :smiley:
De er så søde og jeg ved at de vil gøre alt for Holly.
Det som bekymrede mig allerede fra starten var at de havde 3 mindre børn.
Da hun ringede her for at høre på Holly var jeg allerede afvisende da jeg hørte om 3 små børn.
Chihuahuaer er altså små hunde jo…men i telefonen sagde hun da jeg var lidt afvisende…det kan da ikke være rigtigt at bare fordi vi har små børn kan vi ikke købe vores drømmerace nogen steder…alle er afvisende når de hører at vi har børn.
Så kom jeg til at tænke på da vi var unge og havde små børn.
Vores drømmerace var dengang Yorkshireterrier…og når vi ringede på dem som var til salg blev vi afvist så snart de hørte at vi havde børn.
Det var vi kede af fordi vores børn havde lært at dyr ikke var legetøj.
Derfor sagde jeg til hende at de kunne komme her og vi kunne tale sammen, da de havde samme syn på dyr og børn som vi havde…og så kunne vi se…
Da familien kom fandt vi hurtigt ud af at det var de sødeste mennesker som har lært deres børn at dyr er levende og at man skal være søde ved dem :hjerte:
Holly skal bare lige lære børn at kende…det er jeg helt sikker på nok skal komme :thumbup:
Holly kommer i øvrigt til at hedde Lou Lou…børnene var nemlig helt vilde med vores Lou Lou her…og hun kan godt lide børn:D
Jeg har det helt godt nu med at Holly er flyttet, jeg ved at hun får et så godt og kærligt hjem :hjerte:[/QUOTE]

Hvor lyder det dejligt Lisbet, jeg er sikker på, at Lou Lou (Holly) nok skal få det godt :hjerte:

Og selv om de måske kunne få en hvalp et andet sted, så kan man jo aldrig være sikker på, at den har haft en ligeså god opvækst, som dine hvalpe har :ok::ok:

Holly vil sikkert nyde, at der er tre krudtugler til at lege med hende, når hun først har vænnet sig til dem - de skal nok få det sjovt sammen :smiley:

[QUOTE=Eva;1063029]Hvor lyder det dejligt Lisbet, jeg er sikker på, at Lou Lou (Holly) nok skal få det godt :hjerte:

Og selv om de måske kunne få en hvalp et andet sted, så kan man jo aldrig være sikker på, at den har haft en ligeså god opvækst, som dine hvalpe har :ok::ok:

Holly vil sikkert nyde, at der er tre krudtugler til at lege med hende, når hun først har vænnet sig til dem - de skal nok få det sjovt sammen :D[/QUOTE]

Tak Eva :slight_smile:
Tusind tak for dine ord om vores måde at have vores dyr/dyrebørn på…vi elsker dem jo og ønsker kun at finde de bedste hjem…jeg er sikker på at det her er et godt hjem.
Og når man er sikker på det…så gør det ikke så ondt at give slip på dem.
Og så må jeg også sige at jeg har tænkt så meget på det I forskellige skrev forleden.
Jeg vil ikke løbe fra det jeg havde lovet…men jeg var så meget i tvivl p.g.a de børn…men jeg er glad nu…ved hun får det godt :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1063033]Tak Eva :slight_smile:
Tusind tak for dine ord om vores måde at have vores dyr/dyrebørn på…vi elsker dem jo og ønsker kun at finde de bedste hjem…jeg er sikker på at det her er et godt hjem.
Og når man er sikker på det…så gør det ikke så ondt at give slip på dem.
Og så må jeg også sige at jeg har tænkt så meget på det I forskellige skrev forleden.
Jeg vil ikke løbe fra det jeg havde lovet…men jeg var så meget i tvivl p.g.a de børn…men jeg er glad nu…ved hun får det godt :)[/QUOTE]

Jeg er glad for at høre at Lou Lou(Holly) er flyttet godt hjemmefra. Jeg er sikker på at hun og børnene kommer til at nyde hinanden. Du plejer jo at være god til at vælge de mennesker, der får lov til at købe dine hvalpe. :thumbup:
Jeg håber ikke at du synes jeg var for strid. :slight_smile: Jeg har jo fuld respekt for at man siger nej til nogen, hvis man er usikker på om hunden vil få det godt.
Jeg er bare lidt farvet af alle de gange man har læst på hestenettet.dk, hvor sælgeren af en hest fortryder og efterlader køberen med skægget i postkassen og en masse udgifter. Og alle de mennesker, der ikke aner hvad aftale- og købeloven siger. Jeg går ind for at folk kan tage en informeret beslutning.

[QUOTE=velfa;1063053]Jeg er glad for at høre at Lou Lou(Holly) er flyttet godt hjemmefra. Jeg er sikker på at hun og børnene kommer til at nyde hinanden. Du plejer jo at være god til at vælge de mennesker, der får lov til at købe dine hvalpe. :thumbup:
Jeg håber ikke at du synes jeg var for strid. :slight_smile: Jeg har jo fuld respekt for at man siger nej til nogen, hvis man er usikker på om hunden vil få det godt.
Jeg er bare lidt farvet af alle de gange man har læst på hestenettet.dk, hvor sælgeren af en hest fortryder og efterlader køberen med skægget i postkassen og en masse udgifter. Og alle de mennesker, der ikke aner hvad aftale- og købeloven siger. Jeg går ind for at folk kan tage en informeret beslutning.[/QUOTE]

Ja, jeg er også sikker på at børn og Lou Lou nok skal få det fint sammen når de lærer hinanden at kende…det var virkelig en sød familie.
Nej, jeg syntes ikke at du var for strid…og du havde helt ret…et ord er et ord, og sådan vil jeg også holde det.
Men det var de børn som gjorde det…jeg har set børn få lov til at behandle dyr som legetøj og det kan jeg bare ikke have…og havde det været sådan da de var her…så havde de ikke fået Holly med…men sådan var det absolut ikke…så søde børn og forældre :hjerte:
Men…jeg må også indrømme…Holly var svær at slippe…men jeg er så glad for at jeg har det godt med at hun er flyttet nu…selvom jeg selvfølgelig savner hende, men jeg ved at hun får set godt.
Og…det hjalp med de input herfra om at tænke på ikke at såre nogen som har glædet sig til et nyt familiemedlem…jeg ved jo selv hvor meget man glæder sig :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1063057]Ja, jeg er også sikker på at børn og Lou Lou nok skal få det fint sammen når de lærer hinanden at kende…det var virkelig en sød familie.
Nej, jeg syntes ikke at du var for strid…og du havde helt ret…et ord er et ord, og sådan vil jeg også holde det.
Men det var de børn som gjorde det…jeg har set børn få lov til at behandle dyr som legetøj og det kan jeg bare ikke have…og havde det været sådan da de var her…så havde de ikke fået Holly med…men sådan var det absolut ikke…så søde børn og forældre :hjerte:
Men…jeg må også indrømme…Holly var svær at slippe…men jeg er så glad for at jeg har det godt med at hun er flyttet nu…selvom jeg selvfølgelig savner hende, men jeg ved at hun får set godt.
Og…det hjalp med de input herfra om at tænke på ikke at såre nogen som har glædet sig til et nyt familiemedlem…jeg ved jo selv hvor meget man glæder sig :D[/QUOTE]

Jeg gættede også på at du havde brug for at lufte dine bekymringer. Man kan jo ikke lade være med holde af de små kræ og de kan jo være svære at slippe. Nogle gange skal man bare have bekræftet sin beslutning og have en venlig skub i rumpetten. :slight_smile:

Jeg er glad for at høre at det er en familie, som er deres ansvar værdigt. De børn skal nok blive ansvarlige hundeejere. Måske ender de også med at få et par katte, som Holly kan lege med. :tihi:

[QUOTE=velfa;1063062]Jeg gættede også på at du havde brug for at lufte dine bekymringer. Man kan jo ikke lade være med holde af de små kræ og de kan jo være svære at slippe. Nogle gange skal man bare have bekræftet sin beslutning og have en venlig skub i rumpetten. :slight_smile:

Jeg er glad for at høre at det er en familie, som er deres ansvar værdigt. De børn skal nok blive ansvarlige hundeejere. Måske ender de også med at få et par katte, som Holly kan lege med. :tihi:[/QUOTE]

Du har ret :smiley:
Jo…Holly kommer allerede til at bo sammen med en mis…familien har en perser…nok lidt mere rolig end en Chihuahua :tihi:

Dejligt at læse. Og godt at du er ok med det.

Og børn som er opdraget til dyr er bare skønt.

Er sikker på at LouLou Holly nok skal styre det nye hjem med benhård hundepote ;):wink:

[QUOTE=Coon Danica;1063064]Du har ret :smiley:
Jo…Holly kommer allerede til at bo sammen med en mis…familien har en perser…nok lidt mere rolig end en Chihuahua :tihi:[/QUOTE]

Uha, stakkels perser. Du må henvise dem til AnnK, hun kan fortælle om hvordan det er at have en “ødelagt” perser, der ikke er andet en muskler. :hyp:

Kære Lisbeth :wink: Som du ved har jeg osse en lille hvalp-og en Datter på 10 år… Da vi købte hvalpen sad opdrætter i smug og iagtog min lille pige,s omgang med dyrene OG pga hende blev vi valgt-har prøvet det samme når vi har købt killing… Har (uden at ane det selv) en lille pige der har “noget” med dyr og omvendt såååå Jooo Unger kan være en gave til de små Chihuahua… Og Killinger <3 Knus herfra :wink: