Home sweet home- hjemme fra kina

så er jeg tilbage, og har skimmet en kvabsilliard tråde.

har været 10 dage i kina- og det var fantastisk spændende- og hårdt.
det eneste problem er faktisk dem selv. der er bare alt for mange af dem og de har ingen køkultur what so ever. mase møve skubbe- selv på toilettet og i supermarkedet.
ikke et sted jeg ville tage hen med små børn. gruppe rundturs rejseformen er hård men samtidig rigtig hyggelig.

ris har jeg fået nok af for et par dage s

tillykke til alle dem der har fået små nye, kram til de der har fået brug for det og hej til alle jer andre

WB :slight_smile:

Kina lyder som Sydfrankrig om sommeren :høhø:

Velkommen tilbage :slight_smile:

Ja, det er Kina i en nøddeskal. Jeg boede i Beijing i et år og lærte at vænne mig til det, samtidig blev noget af deres adfærd også adopteret :ups:.

Men generelt, synes jeg folk var meget venlige - især uden for byerne (det skal lige siges, at det er ved at være 12 år siden, så det har nok ændret sige noget:høhø:)

Velkommen hjem fra “China Town”. Har selv været der en 5-6 gange i forretningsøjemed. Et spændende land med mange kontraster men ikke noget, jeg nogensinde bliver forfalden til. Og folk, der hyler over trafik på vejene i Danmark, skulle prøve at komme ind eller ud af Shanghai i myldretiden :slight_smile:

/Flemming

Ja, velkommen hjem :slight_smile: Jeg ringer lige en af dagene når du er lidt ovenpå igen…

Var tøserne glade for at se dig? :slight_smile:

Velkommen tilbage, det lyder spændende, jeg kunne godt tænke mig at se Muren, men tror ikke jeg orker den lange flyvetur.

Når vi tager til Nice er jeg utålmodig mindst 1/2 time inden vi lander :høhø:

tøserne nyder at jeg er hjemme igen - eva er ok men mor er nu bedst !