Honey... mit terroristbarn :)

Efterhånden er vi ved at nærme os så idylliske tilstande som vi kan tror jeg her i huset.

Honey… det store legebarn, som egentlig på papiret skulle være voksen… er overhovedet ikke voksen :høhø:.
Her en fight mellem ham og Bastian, som Honey i den grad formår at p**se af ½ delen af de gange de går i clinch… ja, det er nok mest Honey der går i clinch også må Bastian være med om han så vil det eller ej ;). Heldigvis er Honey så god til kattesprog at han ligger sig fuldstændig fladt ned på siden når Bastian ryger helt op i det røde felt. Det sker dog heldigvis ikke ret tit.

//youtu.be/EWrruWUX7hk

Men de kan også være gode venner. Bastian vasker Honey flere gange om dagen… som dog næsten altid ender med at Honey ødelægger det… fordi så vil han lege :dokdok:. De putter ikke helt, men næsten. Så tæt som de 3 bæster ligger her på hinanden er mere og mere dagligdag her indenfor den sidste 2 ugers tid og det er skønt.

Her putter Honey og Frederik næsten efter begreberne her i huset

tsk tsk… ja, selv hundens kurv nupper han

Men man kan jo ikke lade være med at elske ham… min skønne lille indianermis :wehuu:

(Fjerene er Steffi’s vittige indslag… for når nu katten alligevel var på krigsstien… så måtte han udstyres med at par fjer… :muhaha:)

Det kan godt være at han er en bavian, men han er da en køn bavian. :hjerte: & på den måde passer han fint til de to andre. :slight_smile:

Har Bastien en han at lege med?

Stakkels Bastian, han får slet ikke sin skønhedssøvn! :klapper:

Ehh … hund :?
Der må være noget der er gået min næse forbi …

Nåhr, de er begge hanner…

Sød video.

Han er streng når det tager ham… rigtig streng. Den anden dag skubbede han Frederik ud af af den ene af den ene af kurvene i kradsetræet - møgkat. Ja, det er den kurv der er vist i videoen. Frederik lå sødt og sov, Honey kommer spænende for fuld knald, op i træet, smider sig ved siden af Frederik, hvor der faktisk slet ikke er plads. Frederik bliver en kende sur (det forstår man da godt), hvæser og knurrer noget :mad: Honey… jamen han strækker da bare alle sine 4 nævenyttige ben og poter ud… vupti Frederik ud over kanten :blegne:.

HONEY ¤"=#¤%("#¤=%("#¤)(&"#%=) :nix: … timeout… here we go. Han ved udmærket godt han ikke må genere de 2 andre når de ligger og sover. Han kan bare ikke lade være… suk!! Vi er efterhånden derover at han mange gange udmærket godt ved når han laver noget han ikke må… så spæner han ud og ligger sig i sin kurv på trappe-repoen… og ligger der indtil han ved mor er kølet af… og de 2 fornærmede bimser vil ud i haven. Den slår ikke fejl :doh:

Så står man der… og undrer sig over hvorfor det lige var man synes det var en god ide med en legekammerat til Frederik :øhmm:

:høhø:

Hov glemte lige…

[QUOTE=Skattekat;1021416]Ehh … hund :?
Der må være noget der er gået min næse forbi …[/QUOTE]

Det er ikke vores. Det er Steffi’s bror’s kæreste’s hund :slight_smile: Men den er ofte med her på besøg. Så der er ikke noget jeg har glemt at fortælle :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Sheer;1021418]Nåhr, de er begge hanner…

Sød video.[/QUOTE]

Ja, de troede ude på internatet at han var en “hende” til at starte med, deraf navnet… og jeg synes det passede meget godt, selvom der er mange der tror han er en tøs :slight_smile:

Jeg tror Honey har brugt for nogle plejekillinger, som kan aflede hans opmærksomhed.

helt enig… :slight_smile:

Hvor er de bare fluffy og lækre og smækre og dejlige :wehuu: :wehuu:

Hvem er de forskellige lækkermåse på det her billede?

Syns det er en Øndig måde den bagerst slænger sig let og elefant i sengen med et ben ud over kanten :tihi:

:tihi: Sådan er bimser…

Jeg er ret vil med den lyseblå nullerput og de dejlige bimser + terrorist barnet… :wehuu:

Hvor er de skønne :iloveyou:

Dejlige billeder :slight_smile:

Dejlige billeder med “næsten-putning” (hvilket også er nok efter vore begreber her i huset;)) - og en fin optagelse af Honey og Bastian. :smiley:
Ja, Honey er da en bavian, men det er leg, og man kan se, at Bastian ikke bliver vred for alvor. Han ender med at holde sin køje - og det er da en sejr. :ok:

Tak skal I have alle sammen :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1021445]Hvor er de bare fluffy og lækre og smækre og dejlige :wehuu: :wehuu:

Hvem er de forskellige lækkermåse på det her billede?

Syns det er en Øndig måde den bagerst slænger sig let og elefant i sengen med et ben ud over kanten :tihi:[/QUOTE]

Startende fra venstre så er det Frederik (Skeløje) som slænger sig meget nonchalant i sin kurv, efterfulgt af Bastian (Hvæsemissen) i den blå nullerput og Honey, terroristbarnet på tæppet.

Måden Frederik ligger på er vist ret bimsk, det foregår i hvert fald ofte her i huset… både ham og Bastian :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1021486]Dejlige billeder med “næsten-putning” (hvilket også er nok efter vore begreber her i huset;)) - og en fin optagelse af Honey og Bastian. :smiley:
Ja, Honey er da en bavian, men det er leg, og man kan se, at Bastian ikke bliver vred for alvor. Han ender med at holde sin køje - og det er da en sejr. :ok:[/QUOTE]

Ja, vi er helt enige Finn i at det er leg. Vi er faktisk nået så langt nu at Bastian nogen gange også selv ligger op til leg og Frederik det samme. Men det har godt nok også taget de 2 bimser et stykke tid at nå dertil. Men det er skønt at se at det er endt med at lykkes… selvom jeg dog ikke tror at de har været helt så meget uvenner på noget tidspunkt som det Ann R har beskrevet tidligere med sin sammenføring af siatalerne i hendes hus.

For lige at vende tilbage til at ligge “bimsk” så kan Bastian også :slight_smile:

Et mere af Frederik, som meget tit ligger på højst mærkelige måder :høhø:

Dobbelt-bimsk afslapning

Honey ligger som oftest normalt eller på ryggen i en eller anden udstrækning

Så er min billedkvote vist også opbrugt :høhø:

:smiley: Hahaha…dejlige billeder og video. Det er nærmest obligatorisk med et ben ud over kanten, hva’? :slight_smile:

Skønne billeder af nogle smukke katte. Men hvorfor har Honey halsbånd på :?

Jep :wink:

Dels fordi han er fritløber, dels fordi han ikke har nogen stemme. Vi har prøvet et par gange at vi ikke har kunnet finde ham herhjemme hvor han havde stukket sin næse i ting som han ikke skulle og var blevet lukket inde. I og med han ikke har nogen stemme, kan vi så ikke høre ham. Så han har fået et halsbånd på med en lille klokke i så vi dog kan høre ham hvis han bliver lukket inde.

… og nej han kommer ikke til at sidde fast nogen steder, det er et klikhalsbånd. Derudover har halsbåndet også vores kontaktoplysninger, hvis der var nogen der skulle tro at han var herreløs (på trods af hans øremærke)

[QUOTE=Vipstøsen;1021549]
Startende fra venstre så er det Frederik (Skeløje) som slænger sig meget nonchalant i sin kurv, efterfulgt af Bastian (Hvæsemissen) i den blå nullerput og Honey, terroristbarnet på tæppet.

Måden Frederik ligger på er vist ret bimsk, det foregår i hvert fald ofte her i huset… både ham og Bastian :slight_smile:

For lige at vende tilbage til at ligge “bimsk” så kan Bastian også :slight_smile:

Et mere af Frederik, som meget tit ligger på højst mærkelige måder :høhø:

Dobbelt-bimsk afslapning

Honey ligger som oftest normalt eller på ryggen i en eller anden udstrækning

Så er min billedkvote vist også opbrugt :høhø:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: De er altså dejlige!

Hehe… Så øndigt de kan ligge :tihi:

Nobby ligger jo mest på ryggen… Men det der med benet ude er vist os meget rart - men sådan må man jo ikke ligge i en nullerput :dokdok:

Og NEJ, med så lækre basser kan billedkvoten aldrig blive opbrugt :hjerte: