Honning

Der skulle vel ikke være nogen, der kendte en biavler i nærheden af København, hvor man kunne købe noget honning til rimelige penge?

Jeg har får et par år siden lavet noget mjød, og ummm det var dejligt. Nu har jeg lyst til at kaste mig over projektet igen, men jeg skal bruge 10-11 kg honning, og jeg synes nogen gange det kan blive dyrt i supermarkedet, hvis man gerne vi have noget lidt mere spændende honning end den billigste fra hylden.

:slight_smile: Takker på forhånd.

Har du prøvet at finde en biavler forening, det kan være de kan hjælpe dig videre.

Min nabo sælger hjemmeavlet honning - hvis du er interesseret, kan jeg give dig hans tlf.nr., men i nærheden af København er det jo ikke.

Takker for jeres svar :slight_smile:

Mega, jeg tror jeg lige prøver at finde en, der er lidt tættere på, ellers vender jeg tilbage - man kan jo altid lave en tur ud af det.

Du kan måske prøve at kontakte dem her: http://www.vokstavlen.dk/KABF01.html - de må kunne henvise dig til nogle i nærheden :slight_smile:

Tak, dem griber jeg fat i :slight_smile:

Er lidt tættere på og de sælger også i store mængder.

God fornøjelse med projektet.

Tak Lone. Jeg vil lige tjekke det ud og sammenligne priser med den biavler som Dansk Biavler Forening har henvist til.

Så har jeg fundet en biavler på Amager, der kan sælge mig 10 kg. honning for 350,-

Dejligt, så skal der brygges:)